شنبه 29 اردیبهشت 1403
خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: برنامه داریم که در سال آینده، یک هزار و 500 دستگاه آمبولانس از محل اعتبارات مالیات بر سیگار به ظرفیت کشور اضافه شود.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان که در غالب یک باند حرفه‌ای به خانه‌های شرق تهران دستبرد می‌زدند، بازداشت شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: «لقد مَن الله علی المؤمنین اِذَ بعثَ فیهم رسولاً من أنفسهم یَتلوا علیهم آیاته ویُزکیهم ویُعلمهم الکتاب والحکمه واِن کانوا من قبلُ لَفی ضَلال مبین (آل عمران 164)» سخن از «جایگاه معلم» است، اما کلام از توصیف مقام معلم ناتوان می‌شود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (پنجشنبه، 14 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته 42 هزار و 306 تومان و نرخ حواله دلار نیز با نرخ 38 هزار و 460 تومان معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان، افزایش حقوق، حق مسکن و عائله‌مندی بازنشستگان و مستمری‌بگیران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پازوکی تحلیلگر اقتصادی براین باور است: مرکز آمار حقوق می‌گیرد برای اینکه اطلاعات و آمار را محاسبه و تولید و منتشر کنند. لذا این وقفه برای ارائه ندادن آمار بیشتر سیاسی دیده می‌شود.

خبرگزاری مهر

یزد - مستند فرزند ایران و کتاب ایران نامه در مراسم نخستین سالروز درگذشت دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در یزد رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

معاون دبیرکل وزارت امورخارجه ایرلند با معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور خارجه در تشریح دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دمشق، به امضای سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک ایران و سوریه اشاره کرد و گفت: امیدواریم دو ملت از دستاوردهای این سفر مهم سود ببرند.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست پیکان اعلام کرد مسئولان این باشگاه نقشی در برگزاری بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نداشته اند.

وب‌گاه ورزش سه

اردوی تیم ملی تراپ در تهران آغاز شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.

وب‌گاه فرارو

در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.