چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

روابط عمومی مجلس در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، ضمن رد ادعای دروغ درخواست اعدام دستگیرشدگان اغتشاشات، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند شد.

وب‌گاه ورزش سه

اولین دیدار لیگ برتر پس از 2 ماه وقفه در ورزشگاه وطنی و با جدال نساجی و صنعت نفت آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، گفت: مهدی کرمی مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری را کسب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی مجلس درباره اظهارات شهاب حسینی نوشت: در بیانیه 227 نماینده مجلس به هیچ عنوان به «اعدام» اشاره نشده، بلکه امضاکنندگان خواستار «قصاص» کسانی شده‌اند که دستشان به خون دیگران آغشته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به رغم بن‌بست حاکم بر مذاکرات احیای برجام نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شب گذشته وارد تهران شدند تا برای یافتن راه‌حلی برای یکی از مهم‌ترین موانع بر سر راه توافق هسته‌ای با مقامات جمهوری اسلامی به رایزنی بپردازند.

وب‌گاه منیبان

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: آلودگی هوا به واسطه گازهای مضر و ذرات معلق ایجاد می‌شود و هر کدام از این معضلات راه حل‌های خود را دارد.

خبرگزاری دانا

شبکه پنج سیما در بلندترین شب سال، شب یلدا با ویژه برنامه های شاد نظیر «سلام تهران»، مسابقه «پنج ستاره»، «به خانه بر می گردیم»، «رنگین کمان»، تله فیلم «آتاناز» و... به استقبال پایکوبی این سنت می رود.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سرهنگ انتظامی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس سازمان داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران از میان 192 کشور جهان در بین پنج کشور برتر صلیب سرخ و هلال احمر دنیا قرار گرفته و به پاس خدمات گسترده داوطلبانه این جمعیت، جایزه هانری داویسون را دریافت کرده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه گفت‌وگوها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا خواهد کرد، گفت: این طرف سعودی است که باید تصمیم بگیرد که چگونه رویکرد سازنده‌ای را در برابر ایران دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

نحوه پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در چهلمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی مجلس در بیانیه‌ای به اظهارات شهاب حسینی درباره ادعای کذبی که از نمایندگان مبنی بر درخواست آنها برای اعدام دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر مطرح کرده بود، واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ حیدری گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کردیم و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانا

با وجود گذشت 15 سال از آغاز احداث فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد همچنان این پروژه به دلیل کمبود اعتبار ناتمام مانده است.