سه‌شنبه 28 فروردین 1403
وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از کاهش سه کیلومتری مسیر شهروندان با بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در چهاردهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت که ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران در مورد آلودگی هوای این استان گفت: در این مورد ما با 22 دستگاه دیگر با یکدیگر مسئول هستیم مسئولیت مستقیمش با ما نیست اما وظیفه ما است که پیگیری کنیم الان اساس حرکت‌مان را روی توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم که بتوانیم از این طریق بخش تردد خودروهای شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه برای مردم در بخش حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سجادی گفت: اگر کادر فنی تشخیص بدهند، بیرانوند جمعه حاضر هست که بازی کند؛ تا دیشب مشخص نبود که چه تصمیمی گرفته خواهد شد، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است و خودش آماده است که روز جمعه بازی کند.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: روحیه او خوب است و اعلام کرده اگر کادر فنی تشخیص دهد، حاضر است برابر ولز بازی کند.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: دیروز علی‌رضا بیرانوند گفت که اگر کادرفنی به من اجازه بدهد، مقابل ولز بازی می‌کنم؛ به هر حال تصمیم نهایی با کادرفنی و سرمربی محترم تیم است.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر حدود پنج هزار میلیارد تومان از هزینه 10 هزار میلیارد تومانی صداوسیما از محل منابع عمومی کشور تامین می‌شود و این به آن معنی است که مابقی هزینه‌ها باید از درآمد‌های اختصاصی صداوسیما تامین شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم‌های کرواسی و مراکش در چارچوب هفته‌ی نخست رقابت‌های جام جهانی در گروه ششم مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 8 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 5 میلیون و 950 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 3 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

خبرگزاری دانا

دهشیری رئیس دادگستری استان یزد تببین و توجیه را از مهمترین راهبرد‌ها در شرایط امروز کشور دانست و گفت: وقتی بیان حق با تبیین و موعظه صورت گیرد قطعا شاهد کاهش عقبه صف فتنه گران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آبان ماه بر خلاف ماه های اخیر برای صنایع بازدهی مناسبی را به همراه داشت. در این ماه 27 صنعت از 30 صنعت بزرگ بورس رشد تراز داشتند و تنها 3 صنعت بازدهی منفی به ثبت رساندند. در میان این 30 صنعت، 13 صنعت بازدهی بهتر از شاخص کل و شاخص کل هم وزن داشتند و 17 صنعت دیگر بازدهی کمتری به ثبت رساندند.

وب‌گاه عصر ایران

مهمترین آوردگاه ما روز جمعه است؛ همه تلاش‌مان را باید بکنیم؛ باید بهترین تشویق و روحیه و فضای استادیوم را در روز جمعه رقم بزنیم.

خبرگزاری دانا

امیر غلامعلیان گفت: بسیج، این مولود گرانقدر امام راحل را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم و این مهم را باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است.