پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع روسیه دستور خروج نیروهای ارتش این کشور از شهر خرسون در جنوب اوکراین را صادر کرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که ارتش اوکراین ضدحمله‌ای را برای بازپس‌گیری خرسون آغاز کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: اینگونه در بورس طلا خرید و فروش کنید؛ به دنبال بحث‌های اخیر، درباره عرضه طلا در بورس کالا و ضرورت اخذ رکن ضامن از بیمه یا بانک، نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن اشاره به اینکه معاملات طلا در بستر بورس کالا، موضوع جدیدی نیست گفت که اکثرا طلاهای استخراجی در قالب شمش طلای 24 عیار در بورس عرضه و مشتری بصورت فیزیکی طلا را خریداری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استفاده اکوادور از شمن یکی از اقوام ابتدایی این کشور برای پاکسازی ورزشگاه‌ها، از جمله اتفاقات عجیب ادوار جام جهانی به شمار می‌رود که در ابتدای سده بیست و یکم رخ داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در مسیر خروجی بزرگراه بود که ناگهان با نرده های فلزی کنار مسیر برخورد کرده و بر روی سقف واژگون شد.

وب‌گاه گسترش

معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: مؤدیان و متقاضیان صدور پروانه و گواهی ساختمانی که تمایل به پرداخت عوارض شهرسازی خود به صورت نقدی و یک‌جا را داشته باشند، از تاریخ 20آبان تا 20اسفندماه سال جاری، از تخفیفات پلکانی تا 40درصد در عوارض ساخت بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش مرکز آمار میزان تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل تابستان نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) به منفی 2,3درصد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ران دیسانتیس جمهوری‌خواه طبق معمول کار خودش را انجام داد و با اختلاف بالایی به عنوان فرماندار فلوریدا انتخاب شد.

خبرگزاری دانا

خدائیان به اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و نسبت به رفع آن‌ها کمک و پیگیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممنوع الخروجی افراد نباید به گونه‌ای باشد که به محض ورود به فرودگاه فرد متوجه ممنوع الخروجی خود شود؛ علی رغم همه هشدارهایی که داده‌ام باز هم در این زمینه در قوه قضائیه مشکلات و مسائل داریم که باید رفع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد، با بازگشت جنگ به قاره اروپا، فرانسه می‌خواهد بر تقویت ظرفیت دفاعی اتحادیه اروپا تمرکز کند.

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن لوپتو به کارگردانی عباس عسکری به‌صورت رایگان در باغ کتاب تهران برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته‌های اخیر، خروج پول افراد حقیقی از بازار سرمایه به سمت بازار سکه و خودرو سرازیر شد تا جایی که قیمت‌های خودروها بسیار غیرمنطقی افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: پروژه کمربندی پاکدشت و همچنین خط لوله پساب بهداشتی که بهره‌برداری از آن مساحت زیادی از اراضی کشاورزی منطقه را زیر کشت پایدار خواهد برد با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری دانا

وزیر صمت با اشاره به تعاملات گسترده بین ایران و ارمنستان گفت: رشد 40 درصدی مبادلات بین دو کشور از ابتدای سال 2022 تا کنون نشان از روند رو به رشد تجارت دو کشور دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد گفت: در نظر داریم تا پایان امسال هم موافقت مجوز جذب 3 هزار عضو هیأت علمی دیگر هم بگیریم. وی با بیان این مطلب که نیروهای انسانی، مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند؛ افزود: حفظ و جذب نیروی انسانی جزو وظایف اصلی ما است. معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افراد با رتبه‌های برتر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پذیرش می‌شوند،...

خبرگزاری تسنیم

فصل جدید برنامه تلویزیونی تهرانگرد در شبکه پنج سیما آغاز شده و سفری تلویزیونی به شهرستان پیشوا در استان تهران خواهد داشت.