شنبه 8 اردیبهشت 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز، فروش ارز به صورت اسکناس به بازرگانان (صرفاً اشخاص حقیقی) تا سقف شش هزار یورو یا معادل آن در شعب منتخب ارزی پنج بانک مجاز است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی 16 استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: دیوار نویسی و شعار نویسی پدیده جدیدی در جهان و ایران نیست، اصولا هرگاه نظم شهری در جامعه‌ای به هم می‌خورد شاهد بروز پدیده‌های جدیدی هستیم که یکی از آنها همین دیوارنویسی است.

وب‌گاه گسترش

12 آذر در تقویم رسمی کشور باعنوان روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر خط 5 مناسب‌ترین خط متروی پایتخت برای معلولین است، گفت: از 144 ایستگاه، تعداد 45 ایستگاه دارای آسانسور فعال هستند.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات بیان داشت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم وامیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود، گویا طرح اصلاح این قانون در نوبت صحن علنی مجلس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: از ابتدای دی نهال و گونه‌های گیاهی را از طریق سامانه 137 به شهروندان تحویل می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت:58 بوستان بصورت کامل مناسب سازی شده و 53 بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استاد دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پایان مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، از برنامه مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رونمایی شد.