یک‌شنبه 13 خرداد 1403

آموزشی خبرگزاری ایرنا

آموزشی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس اداره امور انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان از تولیدی خاص در این استان وجود ندارد.

اصفهان - ایرنا - مسئول دبیرخانه اصفهان میزبانی پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) گفت: دانشمندان مسلمان از 40 کشور در پنجمین رویداد جایزه علم و فناوری مصطفی (ص) که مهر امسال در اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

تهران - ایرنا - بخش قابل‌توجهی از منابع وقفی و خیریه در سراسر جهان از مالزی و اندونزی گرفته تا اروپا و آمریکا صرف توسعه آموزش عالی می‌شود. حجم صندوق‌های وقف از حدود 9.1 میلیارد دلار در سال 1993 با 175 درصد رشد به 25.1 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این که قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در وزارت علوم تشکیل شده است، گفت: این قرارگاه کانون تجمیع همه توان‌ها برای هماهنگی و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و نهادهای انقلابی و مجموعه بخش‌های تربیتی و فرهنگی دانشگاه است.

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان باید در تسهیل امور خیران مدرسه ساز اقدام کنند.

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شرایط جذب دانشجویان خارجی به خصوص دانشجویان عراقی در دبیرخانه شورا بررسی شود.

تهران - ایرنا - دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، با طرح "دستگاه مهره‌بند مفاصل قطعات آموزش رباتیک"، موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره از مسابقات بین‌المللی مخترعین سوئیس 2023 شد.

شهرری - ایرنا - رئیس دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت گفت: جذبه و کرامات اهل بیت (ع) و امامزاده‌های اطراف تهران باعث شده که استادان و تحصیلکرده‌های دانشگاه‌ها برای خادمی در این حرم‌ها علاقه مند شوند.

تهران - ایرنا - مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان از پرداخت مقرری ماهیانه 5 میلیون تومانی به مدت چهار سال به دانشجویان بورسیه خبر داد و گفت: افرادی که در بورس دانش پذیرفته می‌شوند اگر پویایی خود را حفظ کنند، در مقاطع تحصیلی بعدی خود می‌توانند از بورس دانش استفاده کنند.

اصفهان - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: میزان اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه در سطح مطلوبی قرار دارد بطوری‌که بسیاری از آنها حین تحصیل در زمینه مرتبط با رشته خود شاغل می‌شوند.

تهران - ایرنا - دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی درباره اربعین و دستاوردهای این رویداد عظیم گفت: اربعین حسینی صحنه‌ای برای همبستگی ملی، همگرایی اسلامی و مقاومت جهانی است و در جهان اسلام می‌تواند موجب وحدت علیه مستکبران عالم و هر نوع بی‌عدالتی شود.

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش وپرورش اصفهان گفت: مدارس غیردولتی استان هم در حوزه آموزش و هم در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی سرآمد باشد.

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به روسای دانشگاه‌ها گفت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی از نامزد خاصی حمایت نکنید.

تهران - ایرنا - کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402 - 1403 منتشر شد و داوطلبان می‌توانند با شماره پرونده، شماره داوطلبی و مشخصات فردی، کارنامه خود را دریافت کنند.

تهران - ایرنا - ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از عصر سه شنبه 21 شهریور آغاز شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حتی یک مورد تقلب سازماندهی شده در آزمون سراسری 1402 نداشتیم.