یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا ساعت 18 عصر روز چهارشنبه 103 مورد شهید قطعی در حادثه تروریستی کرمان به ثبت رسیده و 152 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است که تعدادی از آنان به دلیل شدت جراحات شهید شدند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پی وقوع حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: مجموعه عوامل و نیروهای مدیریت بحران استان کرمان به دنبال حادثه تروریستی در آماده باش هستند و مراکز درمانی و بیمارستانی اصفهان نیز قرار است برای پشتیبانی فعالیت کنند.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت در پی وقوع انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان برای نظارت بر درمان مجروحان این حادثه عازم کرمان شد.

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور در پی عملیات تروریستی صورت گرفته امروز در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد، در تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن کسب اطلاع از جزییات حادثه دستور رسیدگی فوری و شناسایی عاملان جنایت را صادر کرد.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بدون تردید آمران و عاملان این جنایت اندوهبار مجازات خواهند شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان جمعیت هلال احمر ضمن پیگیری وضعیت امدادگران مصدوم این جمعیت و سایر مصدومان حادثه، به مدیرعامل هلال‌احمر کرمان دستور داد تا با حداکثر توان در صحنه امدادرسانی حضور داشته باشد.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا این لحظه 73 مورد فوتی قطعی در این حادثه به ثبت رسیده است و 171 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش همه مراکز درمانی و بیمارستانی استان کرمان به دلیل وقوع انفجار در محل حادثه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعدادی افراد فوت شده براثر این انفجارها هم گزارش شده است اما آمار دقیقی در دست نیست.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور جدیدترین آمار شهدا و مصدومان حادثه تروریستی را اعلام کرد و گفت: تا این لحظه 73 مورد شهید قطعی در این حادثه به ثبت رسیده و 170 مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان اعلام کرد که 50 مصدوم حادثه گلزار شهدای کرمان تاکنون توسط نیروهای این جمعیت از محل حادثه انتقال داده شده اند.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: از دانشگاه‌های علوم پزشکی انتظار داریم در تولید علم کوشاتر باشند زیرا این امر برای ما مهم بوده و دیپلماسی علم باید مورد توجه دانشجویان، پژوهشگران باشد و به ملت خودمان وفادار باشند.

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: زنان ایرانی با الهام از آموزه‌های دینی خصوصا کلام قرآن همزمان با ایفای نقش خود در خانواده مسئولیت اجتماعی خود را نیز با رعایت ملاحظات فرهنگ ایرانی - اسلامی به سرانجام می‌رسانند که در تمام عرصه‌های جامعه قابل مشاهده است.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بازنشستگی پیش از موعد یکی از درخواست‌هایی است که معمولا زنان شاغل مطرح می‌کنند و این امر را پیگیری می‌کنیم.

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: در بهمن ماه نخستین کارگاه تخصصی آشنایی و آموزش نحوه اجرای طرح محیط دوستدار سالمند برای 8 استان شامل استان‌های تهران، گیلان، مازندران، همدان، کرمانشاه، مرکزی، یزد و اصفهان برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دو سیاست عمده دولت سیزدهم در حوزه بانوان را «پیگیری از طلاق» و «ایجاد کسب و کار پایدار برای زنان» عنوان کرد و افزود: اکنون بیش از هشت هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش هستند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی از دریافت گواهینامه ISO 18385 برای کیت‌های ژنتیک این مرکز تحقیقات خبر داد و گفت: این استاندارد برای نخستین بار در جهان اسلام به یکی از محصولات تولیدی پزشکی قانونی ایران اختصاص یافته است.