یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نبود پزشک عمومی در بیمارستان شهید چمران کنگاور، علاوه بر ازدحام مراجعین در اورژانس این بیمارستان و تاخیر در درمان، موجبات گلایه شهروندان را فراهم کرده است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال دختران (زیر 17 سال) گفت: برای جدال نابرابر با تیم های کره، تایلند و هند؛ به تایلند می‌رویم.

سنندج - ایرنا - ربیس پلیس راه کردستان گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با خودرو سواری در جاده قروه - سنقر سه کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در این استان را از اواخر شامگاه پنجشنبه تا صبح روز شنبه هفته آینده ناامن اعلام کرده است.

تهران - ایرنا - سازمان زندان‌ها درباره برخی ابهامات رسانه‌ای در ارتباط با «انتشار بیانیه‌ها، مصاحبه‌ها یا نقل‌قول برخی زندانیان پرحاشیه» اعلام کرد: همه این صفحات مجازی و نقل‌قول‌های منتسب، نه مستقیما از سوی زندانیان بلکه از طرف خانواده یا دوستان و مغرضین برای تحریف واقعیت جامعه نوشته و اداره می‌شوند.

تهران - ایرنا - سازمان زندان‌ها درباره فرار یک زندانی توضیح و اعلام کرد: زندانی شهمیری، بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه، موفق به فرار شده است.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم همکاری‌های مشترک برای استفاده از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای جهت حفاظت از محیط زیست تأکید کرد.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: کیفیت هوا در سه شهرستان استان امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن 2 تن در یک فقره حادثه رانندگی در جاده حنا به چشمه خونی سمیرم در استان اصفهان خبر داد.

مشهد - ایرنا - مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از سه میلیون و 463 هزار نفر اقامت شب طی روزهای 15 تا 22 شهریور ماه در مشهد مقدس ثبت شده است.

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 2 سارق لوازم خودرو و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «کار در جهت رضای خدا» و «مردمی بودن» به عنوان مشخصه های بارز شهیدان رجایی و باهنر، از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خواست که پشت میزنشین نبوده و در میدان ها از جمله در بین دانشجویان و محیط های دانشجویی حضور فعال داشته باشند.

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر پنجشنبه از خدمات رسانی به مراجعان بیمارستان سیار «ثامن الائمه» ویژه زائران پیاده امام رضا (ع) واقع در جاده ملک‌آباد - مشهد دیدن کرد.

کیش - ایرنا - رییس اداره آتش‌نشانی کیش از اجرای موفقیت آمیز اطفای حریق در مجموعه مسکونی شاداب این جزیره خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشت.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف یک محموله قاچاق شامل لوازم ابزار و یراق در شهرستان کنگاور به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در پی افزایش نارضایتی‌ها از عدم حضور پزشک و کادر درمان متخصص در بخش‌های مرتبط با امور زنان و زایمان، در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت بر برنامه‌ریزی لازم به منظور تخصیص کادر درمانی زن، در سراسر کشور تاکید کرد.