جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرماندار جاسک گفت: اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع مالاریا در این شهرستان توسط عوامل بهداشت و درمان انجام شده و بیماری تحت کنترل است.

ساری - ایرنا - رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت یکی از جنگلبان بابلی که از سوی قاچاقچی چوب با تبر در بابل زخمی شده بود، تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

ساری - ایرنا - رییس هلال احمر شهرستان بابلسر گفت: پیکر جوان 20 ساله مشهدی که در دریای خزر غرق شده بود در ساحل خزرشهر از آب خارج شد.

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف 18 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل محموله خطرناک سوخت در عملیات 24 ساعت گذشته ماموران یگان امداد خبر داد.

تهران - ایرنا - نسخه جدید اپلیکیشن شاد به زودی با هدف بهبود و ارتقاء فرآیند آموزش و یادگیری با مشارکت همراهان همیشگی این اپلیکیشن و اهالی مدارس منتشر خواهد شد.

جیرفت - ایرنا - پس از تصویب شورای تامین جیرفت بالاخره بعد از سال‌ها مرکز این شهرستان قرار است صاحب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی شود تا علاوه بر بهره‌مندی‌های مختلف این دوربین‌ها، چراغ قرمز نیز در این منطقه بیش از پیش معنای توقف به خود بگیرد زیرا بارها مشاهده شده به این رنگ در خیابان ها احترام گذاشته نمی‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس انجمن مطالعات بیماری‌های کبدی ایران، گفت: بیش از 50 درصد جمعیت کشور تحت واکسیناسیون هپاتیت بی قرار گرفته‌اند و کمترین شیوع منطقه را از نظر هپاتیت بی و سی داریم.

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 145 نفر از اراذل و اوباش و 106 قبضه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری خبر داد.

تهران - ایرنا - اقلیم شناس و استاد تمام دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران، مصوبه اخیر دولت سیزدهم در حوزه زیست محیطی را برای ساماندهی به وضعیت بحران زده فعلی محیط زیست کشور بسیار مثبت و قابل تقدیر دانست و گفت: نیازمند یک برنامه عملیاتی حداکثر 10 ساله در این زمینه هستیم.

زنجان - ایرنا - ناوگان و مسیرهای حمل و نقل عمومی شهر زنجان در حال حاضر جوابگوی نیاز شهروندان نیست و مدیران شهری زنجان آستین‌ها را بالا زده‌اند تا جانی دوباره در این کالبد بدمند و بخشی از مشکلات این حوزه را رفع کنند.

مشهد - ایرنا - عشق و دلباختگی به امام مهربانی‌ها، زائران و مجاوران را هر ساله در واپسین روزهای ماه صفر برای پابوسی و عرض تسلیت به حرمش می‌کشاند و خادمان حوزه سلامت نیز بنابر وظیفه، در خدمت به زائران خورشید هشتم با ارادتی خالصانه کمر همت بسته و با جان و دل تلاش می‌کنند تا در میزبانی از مهمانان حرم عشق چیزی کم نگذارند.

بندرعباس - ایرنا - یک مامور نیروی انتظامی در استان هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

تهران - ایرنا - مشاور عالی وزیر بهداشت با انتشار متنی از پیام های تسلی بخش رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و معاون اول ایشان، وزیر بهداشت، روحانیت، جامعه پزشکی، خادمان سلامت، دانشگاهیان و عموم مردم برای درگذشت فرزندشان تشکر و قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پیشنهاد رییس جمهور و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

بندرعباس - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 2 هزار و 6 مجوز از مجموع 25 هزار مجوز استخدامی وزارت بهداشت به این دانشگاه تعلق گرفت.

تهران - ایرنا - 16 دستگاه منتخب پایتخت روز سه شنبه در بیست وپنجمین جشنواره شهید رجایی استان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران معرفی شد.