شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور گفت: فرسودگی ناوگان آمبولانسی از جمله چالش های این سازمان است که با ورود آمبولانس‌های جدید بخشی از این نیازها برطرف می شود.

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: پلیس برای خدمت و تامین نظم و امنیت آیین های عزاداری و هیات های مذهبی سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و دو سبط اکبرش در آخرین روزهای ماه صفر در سطح این شهرستان مرزی در آمادگی کامل به سر می برد.

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید، افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا طی 2 روز آینده خبر داد و گفت: تاکید مدیریت بحران عدم حضور بیماران قلبی و تنفسی در فضای باز است.

تهران - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان متولد مهرماهی که سال گذشته پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند، درصورت ظرفیت خالی در مدارس، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

مشهد - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزار و 326 کیلوگرم مواد غذایی فاسد یا غیربهداشتی از آغاز طرح بهداشتی و نظارتی ویژه دهه پایانی ماه صفر از 15 شهریورماه تا کنون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی شناسایی، جمع‌آوری و نابود شده است.

زاهدان - ایرنا - فرمانده مرزبانی فراجا از هلاکت شرور سابقه‌دار عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی در مرز سراوان و کشف 625 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

تهران_ ایرنا_ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده انبار لوازم یدکی در میدان بهارستان خبر داد.

ساری - ایرنا - با هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاه‌های مرتبط شرکت آب منطقه‌ای، محیط زیست و سازمان جهاد کشاورزی مازندران لایروبی فنی و معدوم سازی سنبل آبی معروف به شیطان آبی از آبندان 40 هکتاری آغوزبن بابل آغاز شد.

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: تقویت نهاد وکالت در واقع تقویت حقوق عموم مردم و تضمین‌کننده سلامت دادرسی است و کانون وکلا یک نهاد پیوسته با جامعه قضایی است و نمی‌تواند به عنوان کسب و کار همانند یک بنگاه کسب و کار تلقی شود.

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری سه اراذل اوباش از عوامل نزاع و درگیری خیابانی در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی در جاده حاجی‌آباد به بندرعباس، راننده آن جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - کلیه مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در تعطیلات پیش رو (23 تا 25 شهریور) باز است، اما مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد در این ایام تعطیل است.

بیرجند - ایرنا - جانشین انتظامی شهرستان سرایان خراسان جنوبی از کشف پنج هزار و 680 کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق در بازرسی از یک کامیون باری در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

کرمان - ایرنا - جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کرمان به موارد مهمی پرداخت، از وضعیت جذب اعتبارات عمرانی و خط و نشان استاندار برای مدیران کم‌کار و نیز سنگ‌اندازی برخی ادارات پیش پای سرمایه‌گذاران، مثل یک مورد در نیروگاه خورشیدی که گویا در دیگر استان ها مشکلی نداشته است.

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران از تکمیل بخشی از تحقیقات قضایی و صدور کیفرخواست برای متهم تعرض مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر داد.