جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: نقد کتاب‌های درسی و کنکور که دغدغه جدی دانش‌آموزان است را در کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 68 هزار بطری نوشیدنی الکلی خبر داد و اعلام کرد که 17 خودرو شوتی حامل کالای قاچاق تهران توقیف شدند.

نوشهر - ایرنا - کمبود امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی، دغدغه ای که از دیرباز تاکنون اهالی بومی بخش کوهستانی کجور نوشهر را رنج می دهد که امید است در دولت جهادی سیزدهم به مطالبه اساسی اهالی این منطقه گردشگرپذیر پاسخ داده شود.

شهرری - ایرنا - مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت روستایی اسلام آباد نظامی در بخش مرکزی شهرستان ری با حضور دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر مسئولان شهرستانی روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

اصفهان - ایرنا - مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در اصفهان گفت: از ابتدای ماه محرم امسال تاکنون و در قالب پویش "هر هیات، آزادی یک زندانی غیرعمد"»، تاکنون 101 زندانی جرایم غیرعمد در این منطقه از بند آزاد شده‌اند.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به بازداشت 2 عضو دیگر شورای شهر این شهرستان گفت: شمار بازداشت شدگان این پرونده به هفت نفر رسیده است.

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 300 مددجو در دوره‌های تابستانی کمیته امداد با محوریت مباحث تربیتی، آموزشی و مهارتی شرکت کردند.

ساری - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران از خریداری سه دستگاه آلایندگی‌سنجی برای راه‌اندازی سه ایستگاه سنجش آلودگی هوا در غرب، مرکز و شرق مازندران خبر داد که به زودی در چالوس، آمل و نکا نصبمی‌شوند.

مشهد - ایرنا - مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای بانوی مرگ مغزی 58 ساله ساکن سبزوار به سه بیمار نیازمند عضو اهدا و پیوند شد.

تهران - ایرنا - معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اطلاع رسانی عملکرد این سازمان، گفت: مطلع شدن مردم از برخورد با تخلفات باعث ایجاد امید در جامعه و تهدیدی برای متخلفان حوزه امنیت اقتصادی خواهد شد.

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران از تأیید حکم پرونده موسوم به کامیون‌داران خبر داد و گفت: متهمان به حبس، جزای نقدی و تحویل کامیون‌ها محکوم شدند.

زنجان - ایرنا - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رانندگان دارای تخلف مجاز به فعالیت در سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیستند.

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: زنجانی‌ها تا پایان شهریور برای تعیین تکلیف مستحدثات غیرمجاز فرصت دارند و از شهروندان انتظار می‌رود از این مهلت به نحو مطلوب استفاده کنند.

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش اعضای شعبه صلح و سازش زندان شهرستان قروه، یک فقره پرونده قتل عمد در دهگلان با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد و محکوم به قصاص از پای چوبه دار رهایی یافت.

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس 115 خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پراید با اسب در روز چهارشنبه مرگ یک مرد 20 ساله را رقم زد.

ساری - ایرنا - پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و نصب 80 درصد تجهیزات نیروگاه زباله سوز ساری در مدت 2 سال اخیر نمادی از عمل دولت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی است که به گفته مسوولان امر در آینده نزدیک این طرح در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.