پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با همتای عراقی خود، ضمن اظهار تأسف از درگذشت شماری از زائران اربعین در سانحه رانندگی، خواستار اتخاذ تدابیر لازم و رسیدگی فوری به زائران مصدوم در تصادف رانندگی غرب شهر ناصریه در مرکز استان ذیقار واقع در جنوب عراق شد.

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در واکنش به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و یکی از رسانه‌ها با عنوان «فیلم‌های عجیبی که از زندان‌ها منتشر می‌شود» اعلام کرد: انتشار این تصاویر مخدوش و غیرواقعی از زندان‌ها مبتنی بر فیلم هایی است که از اساس غیر مستند و مونتاژ شده هستند.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: باید سازوکاری داشته باشیم که مدرسه غیرانتفاعی ابتدایی نداشته باشیم و اگر در منطقه‌ای کمبودی بود و ضرورت داشت، آن وقت مدرسه غیرانتفاعی ابتدایی داشته باشیم.

تهران - ایرنا - در پی غرق شدن 2 پسر بچه هشت ساله در استخر آب ذخیره واقع در منطقه 21، دادستان عمومی و انقلاب تهران از تشکیل پرونده در دادسرای جنایی تهران برای مقصران احتمالی این حادثه خبر داد.

تهران - ایرنا - دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه خبر جذب دانشجوی پزشکی بدون کنکور کذب و شایعه است و صحت ندارد، افزود: ورود به دانشگاه‌های دولتی و آزاد از طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون امکانپذیر است.

اراک - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تصادف خونین عصر امروز (دوشنبه) در مسیر خنداب - میلاجرد هشت کشته برجا گذاشت.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: یک زائر از خراسان رضوی در حادثه تصادف امروز خودرو ون عراقی حامل زائران ایرانی در عراق جان باخته است.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، در 24 ساعت گذشته یک نفر از هموطنان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و 26 مورد مبتلای جدید نیز شناسایی شد.

تهران - ایرنا - در پی انتشار ترانه‌ای غیرقانونی از سوی مهدی یراحی و تشکیل پرونده قضایی، این خواننده با دستور دادستان تهران بازداشت شد.

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال افزایش خانه‌های جوان در همه مناطق کشور هستیم و در همین راستا، تاکنون 93 خانه جوان افتتاح شده است.

مشهد - ایرنا - معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک بیش از 193 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی به عنوان سفیر سلامت دانش‌آموزی در مدارس استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دولت کارنامه دومین سال از فعالیت دولت سیزدهم با طرح های فرهنگی پویش «وعده، وفا» در فضای تبلیغات شهری پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، اکران شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا، گفت: 15 ایستگاه شارژ خودروهای برقی در سطح شهر تهران راه اندازی شد و در این جانمایی، تلاش کردیم که ایستگاه ها در نقاط مختلف شهر و در دسترس شهروندان باشد.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: پنج کافی‌شاپ و رستوران در اهواز به علت فعالیت غیر مجاز و انجام اقدامات غیرقانونی در اهواز پلمب شدند.

اهواز - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با اشاره به مراحل بررسی گزارش ارزیابی زیست محیطی طرح توسعه میدان نفتی سهراب در اداره کل محیط زیست خوزستان گفت: پس از انجام بررسی های مربوطه، گزارش زیست محیطی این میدان نفتی برای تصمیم گیری به سازمان محیط زیست کشور ارسال می شود.

تهران - ایرنا - بازرسی ویژه ریاست جمهوری از مردم خواست گزارش‌های مستند خود درباره رشوه‌خواری و دیگر مفاسد و تخلفات اداری را از طریق سرشماره 2777 - 021 ارائه کنند.