شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: چهار هزار و 500 دانش‌آموز دبستانی این استان در 2 مرحله شناسایی و به فرآیند تحصیل بازگردانده شدند.

نوشهر - ایرنا - فیلم کوتاهی به تازگی با عنوان "تصاویر غم انگیز سَم دادن به سگ مادر و توله هایش در منطقه کوشکسرای نوشهر" یکی از بزرگ ترین نقاط روستایی مازندران درفضای مجازی منتشر شده که آنان در اوج ضجه و ناله در حال جان کَندن هستند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: مناطق 22 گانه پایتخت پس از انجام روند قانونی حذف درختان خشک از جمله ثبت مشخصات درختان در سامانه نهال و اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت نسبت به بازکاشت درخت جایگزین با بن بالا و با استفاده از گونه‌های همگون و همسان اقدام می‌کنند.

دزفول - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول گفت: خوابگاه پسرانه اندیشه و خوابگاه دخترانه فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی دزفول با صرف افزون بر 80 میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شدند.

اهواز - ایرنا - رییس مرکز بهداشت خوزستان تزریق واکسن آنفلوآنزا با تجویز پزشک را ضروری عنوان کرد و گفت: هیچ گونه افزایش معناداری در بروز عفونت‌های تنفسی دراستان رخ نداده که به عنوان پیک یا شیوع آن در نظر گرفته شود البته انتظار رخداد این مساله وجود دارد.

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با تلاش ماموران پلیس 28 هزار و 234 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل طی 2 هفته سپری شده از شهریورماه در این شهرستان کشف و توقیف شد.

تهران - ایرنا - دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران از عضویت ایران در نهاد اعتباربخشی خدمات تشخیصی و طبی آزمایشگاه‌های منطقه‌ای آسیا - اقیانوسیه برای نخستین بار خبر داد و گفت: از این پس ایران آزمایشگاه‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه را ارزیابی می‌کند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از جریمه بیش از سه میلیارد ریالی جایگاه‌دار متخلف در شهرستان شهربابک از توابع این استان به دلیل فروش خارج از ضابطه بنزین خبر داد.

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان بارش در استان تا 16 شهریور امسال 282 میلیمتر بوده که در مقایسه با سال گذشته 35.1 درصد افزایش و نسبت به مقدار بلند مدت 8.5 درصد کاهش یافته است.

ساری - ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاد راه تهران شمال و همچنین هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

تهران - ایرنا - سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان زائر اربعین حسینی که مجوز خروج از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی دریافت کرده‌اند باید ورودشان در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در گیت‌های مرزی کشور ثبت شود.

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 55 درصد طلاق و 65 درصد همسر آزاری‌ها در جامعه از اعتیاد نشات می‌گیرد که نشان از گستردگی آسیب این بلای خانمان سوز است.

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی اصفهان از کشف 30 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه در راستای اجرای طرح "امنیت محله محور" در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - همچون سالهای گذشته، شهرداری تهران با همراهی شورای اسلامی شهر در ایام اربعین حسینی خدماتی از قبیل اعزام پاکبان ها، تامین وسیله نقلیه با اعزام اتوبوس و ون ها و همچنین راه اندازی موکب در مسیر تردد زوار کربلا ارائه کرد.

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم این مدیریت برگزاری مانورهای مختلف است، گفت: در این راستا برگزاری یک مانور بزرگ تخصصی بزرگ در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر آن مانورهای ساعت صفر نیز درحال برگزاری است.

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) گفت: مظنون اصلی تیراندازی و سه نفر از صاحبان مراسم عزاداری در بندر امام خمینی (ره) که منجر به کشته شدن مداح این مراسم شده بود، بازداشت شدند.