پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته صف انتظار خانواده‌های نیازمند و زن سرپرست پشت نوبت دریافت خدمات حذف شده است.

ایلام - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور که جامعه هدفی از اقشار مختلف مردم از افراد دارای معلولیت گرفته تا سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب های اجتماعی و... را زیر چتر حمایتی دارد یکی از مجموعه های مورد توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم برای خدمات دهی در طول 2 سال گذشته بوده است.

تهران - ایرنا - جانشین پلیس راهور فراجا ترافیک زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی و شلمچه را پرحجم و سنگین توصیف کرد و گفت: البته انسدادی در مسیرها وجود ندارد و تردد جریان دارد.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به اینکه هر هفته شاهد بازی‌های پرتماشاگر ده‌ها هزار نفری در استادیوم‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور هستیم، سازمان لیگ فوتبال برنامه‌ای برای پوشش مسائل محیط‌زیستی ندارد.

اصفهان - ایرنا - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: 800 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اصفهان، به طرح های حوزه " زنان و خانواده " تخصیص یافته است.

تهران - ایرنا - «مبارزه با فساد و فسادستیزی» از اصلی‌ترین محورهای مورد تاکید آیت الله سید ابراهیم رئیسی چه در دوران تصدی به عنوان رئیس عدلیه و چه در منصب ریاست جمهوری است و مبارزه با این پدیده مسموم و شوم، گویی منشی است که همواره سرلوحه امور جاری دولت قرار دارد.

مشهد - ایرنا - عشایر ایران و خراسان رضوی از دیرباز در عرصه تولید محصولات دامی و نیز صیانت از مرزها نقشی موثر داشته‌اند که رشادت‌های آنان در پهنه تاریخ ایران‌زمین ماندگار و غیرقابل انکار است و دولت سیزدهم نیز با درکی درست از جایگاه این قشر سختکوش، حمایت از آنان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

شهرری - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری تهران به دنبال افزایش ذرات آلاینده هوا در این استان هشدار داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات بپرهیزند.

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در حال حاضر 28 مرکز شامل 21 مرکز دولتی وهفت مرکز غیردولتی جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی در سطح استان فعال است.

گناباد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: نخستین عمل جراحی مغز و اعصاب این شهرستان یکشنبه شب در بیمارستان 22 بهمن انجام شد.

اصفهان - ایرنا - حوادث رانندگی و غرق شدگی در استان اصفهان در شبانه‌روز گذشته به فوت یک نفر و مصدوم شدن 9 نفر منجر شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز با تلاش و همراهی همکاران بخش‌های مختلف اعلام می‌کنیم پنج ماه از سال را با پرداخت 40 هزار میلیارد تومان تعهدات در هر ماه و بدون ریالی استقراض از نظام بانکی پشت سرگذاشته‌ایم.

اصفهان - ایرنا - مسئول واحد گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون 11 بیمارستان و مرکز درمانی در اصفهان موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین‌الملی (IPD) از وزارت بهداشت شده‌اند.

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: مراجعه راهپیمایان اربعین به پایگاه‌های امدادی و درمانی هلال احمر در پایانه‌های مرزی در روز شنبه چهارم شهریور حدود 75 درصد نسبت به مجموع آمار مراجعان در هشت روز پیش از آن افزایش یافته است.

اهواز - ایرنا - سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان از بازداشت نائب رئیس شورای شهر کوت سید نعیم از توابع این شهرستان خبر داد.

اصفهان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هیچ سامانه، مرکز، تارنما و داروخانه‌ای حق فروش اینترنتی دارو اعم از داروهای نُسخه‌ای و بدون نُسخه را ندارد.