دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان هزینه پرداختی مردم برای سلامت، یکی از شاخص‌های ارزیابی در بررسی میزان دسترسی عادلانه به خدمات سلامت به شمار می‌رود و دولت‌ها تلاش می‌کنند با گسترش چتر بیمه و اعطای یارانه، عدالت در سلامت را در جوامع خود اجرایی کنند.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست ویکم فروردین به قانون حمایت از خانواده و ترویج زایمان طبیعی، امکان پذیرش اسناد پزشکی بیماری‌های خاص در دفاتر پیشخوان، صدور احکام سال 1403 بازنشستگان کشوری، استرداد 5400 میلیارد ریال حقوق بیت‌المال در پرونده یکی از بدهکاران کلان بانکی، ثبت 5100 شکایت در پرونده کوروش کمپانی و خداحافظی سخنگوی قوه قضاییه پرداخته است.

تهران - ایرنا - برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در خرداد 1403 اعلام شد.

تهران - ایرنا - به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های مناسب همکاری مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند فدراسیون فوتبال و ترویج فرهنگ محیط زیستی بین آحاد مردم در جامعه، تفاهمنامه همکاری بین سازمان حفاظت محیط‌زیست و فدراسیون فوتبال به امضا رسید.

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به شهات پنج مامور پلیس در حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم، از این حادثه به عنوان فطر خونین شهدای راه امنیت در سیستان و بلوچستان یاد کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: آیین‌نامه عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی ظرف یک تا دو هفته آینده هم عملیاتی می‌شود.

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون عفاف و حجاب، از همگان دعوت کرد هنجارهای دینی و اخلاقی را رعایت کنند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو گفت: در سالجاری برای تولید مواداولیه دارویی هدف‌گذاری شده و بخشی از نیازهایمان به ملزومات پزشکی نیز با ایجاد و تقویت زیرساخت‌های موردنیاز بزودی در کشور تولید می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از اهدای 389 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطابق اعلام مقام ذیصلاح قضایی، دکتر پرستو بخشی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده بود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از انتشار 283 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت سال 1402 شهرداری‌های کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - دستور ویژه قضایی در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه برای بررسی ماجرای رخ داده در بزرگراه صدر و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

تهران - ایرنا - معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران هشدار داد: مراقب کلاهبرداری‌های سایبری در هنگام پرداخت زکات فطریه به صورت اینترنتی باشید.

تهران - ایرنا - هنوز چند ساعتی از آغاز محدودیت ترافیکی نگذشته است که طبق اعلام رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ترافیک در جاده‌های شمالی سنگین و پرحجم شده است.

تهران - ایرنا - دکتر اصغر جهانگیر طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از آمادگی 80 هزار نانوایی برای دریافت زکات فطره خبر داد.