دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی در همه ارکان و بخش‌های تابعه صندوق، هم افزایی و ارتقای سودآوری را از اهداف راهبردی و اولویت های صندوق در سال جهش تولید اعلام کرد.

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کلاهبرداری با شگرد فاکتور سازی گفت: از قرار دادن اصل و یا حتی فتوکپی مدارک شناسایی به منظور دریافت تسهیلات و ثبت شرکت در اختیار افراد خودداری کنید.

تهران_ایرنا_تصاویری که زهرا کشوری، خبرنگار محیط‌زیست از ساحل مکسر در استان هرمزگان منتشر کرده نشان می‌دهد هنوز تا تحقق گردشگری مسئولانه فاصله زیادی داریم. در این گزارش صیاد شیخی کارشناس برنامه‌ریزی گردشگری، درباره مسئولیت گردشگران توضیح می‌دهد و مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری این استان از نبود اعتبار کافی برای تکمیل صد در صدی زیرساخت‌ها می‌گوید.

تهران - ایرنا - مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز از استقرار 60 پایگاه جمع‌آوری فطریه در سطح شهر تهران خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به جذب بیمه‌شدگان جدید در دو سال و نیم گذشته که بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر بیمه‌شده جدید است، گفت: اما امسال باید در این زمینه یک جهش اتفاق بیفتد و مطابق اصل 29 قانون اساسی تلاش داریم تا حدود هشت میلیون نفر از افراد فاقد بیمه را نیز تحت پوشش چتر بیمه‌ای قرار دهیم.

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه 21 فروردین در نخستین نشست خبری در سال 1403 از این سمت خداحافظی کرد.

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مانع رشد علمی و معنوی بانوان شود، گفت: رشد و پیشرفت بانوان غیور ما در کشور در دوران پس از انقلاب دارای یک شتاب و جهش فوق‌العاده بوده و این روند موفقیت‌ها همچنان ادامه دارد و خواهد داشت.

تهران - ایرنا - بنا به استفتاء بعمل آمده از سوی قریب به اتفاق مراجع عظام تقلید زکات فطره به زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاد دیه هم تعلق می‌گیرد.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: زنان باردار، معتادان و افراد مبتلا به بیماری‌های بدخیم امکان اعزام به حج را ندارند.

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی گفت: شکات این پرونده تاکنون پنج هزار و 100 نفر هستند و اقدامات قضایی به صورت ویژه و خاص در دادسرای ناحیه پنج تهران در جریان رسیدگی قرار دارد و ریاست قوه قضاییه نیز تاکید موکد دارد که این پرونده با اولویت استرداد متهم اصلی، حقوق شکات مسترد شود.

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به یکی از پرونده‌های مرتبط با بدهکاران کلان بانکی با پیگیری‌های مستمر دستگاه قضا، گفت: مطالبات کلان یکی از بانک‌ها در سال گذشته بالغ بر پنج هزار و 400 میلیارد ریال به حیطه وصول درآمد و به بیت‌المال مسترد شد.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است.

تهران - ایرنا - مرگ مرحوم دکتر پرستو بخشی پزشک متخصص جوان که در اولین روزهای امسال رخ داد، شوکی بزرگ به جامعه پزشکی ایران وارد کرد. حادثه‌ای غم انگیز که جدا از اختلاف نظرهای موجود درباره علل آن. یک پیام مهم داشت. «ورود پزشکان متخصص افسرده به بازار کار».

تهران - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماریهای خاص و صعب‌العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20 درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داد.

تهران - ایرنا - حدود 30 ماه از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تاکید این قانون بر ترویج زایمان طبیعی با هدف بهبود نرخ باروری در کشور می‌گذرد اما آمارها همچنان حکایت از آن دارد که نرخ موالید به شیوه سزارین بالاتر از میانگین جهانی است.