دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا اردیبهشت ماه سال جاری، 60 میلیون ایرانی در قالب اجرای طرح سلامت خانواده، «مراقب سلامت» خواهند داشت.

تهران - ایرنا - پلیس راهور در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات عید فطر را از روز سه‌شنبه 21 فروردین تا روز شنبه 25 فروردین اعلام کرد.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ثبت نام 134 هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم درباره میزان خرید واکسن در دولت قبل را تکذیب کرد.

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سند جامع هنر آموزش و پرورش در شورای عالی هنر در حال انجام است و این سند برای اولین بار است که در حال آماده‌سازی است، همچنین طرح تحول پرورشی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در حال بررسی است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت 6 ماه از آغاز پویش بشردوستی هلال احمر، کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم مظلوم غزه به 150 میلیارد تومان رسید.

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان پایه دوازدهم، توجه داشته باشند نمره‌ای که در هر درس در خردادماه تولید می‌کنند، ملاک ایجاد سابقه تحصیلی آنها خواهد بود.

در آستانه حلول ماه شوال و عید سعید فطر کلاهبرداران اینترنتی شگردهای مختلفی را برای دسترسی به حساب‌های بانکی اشخاص و برداشت های غیرمجاز آغاز کرده اند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: همه شرکت‌های بزرگ فروش تلفن همراه برای احزار هویت و نوع و شیوه فعالیت خود به پلیس احضار شدند و این شیوه برای دیگر شرکت‌ها نیز در حال انجام است.

سمنان - ایرنا - سمنان از استان‌های دارای پایین‌ترین نرخ رشد جمعیتی کشور برای عبور از بحران نیازمند تمرکز بیش از پیش در زمینه فرهنگسازی و در نظرگرفتن بسته‌های حمایتی ویژه در بخش بهداشتی، درمانی و اقتصادی برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات شبه نهایی از 27 فروردین تا چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: تاثیر نمرات امتحانات شبه نهایی در نمره مستمر و معدل دانش‌آموزان بستگی به نظر معلم دارد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام خود به مناسبت روز جهانی بهداشت، سلامتی را یک حق و مسئولیت همگانی برشمرد و گفت: در جهان 140 کشور سلامتی را به عنوان حق در قانون اساسی و قوانین بالادستی خود مورد اشاره قرار داده‌اند.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از تهیه و ساخت پروتزهای زیبایی شامل چشم مصنوعی، بینی، گوش و انگشتان دست در هلال احمر خبر داد.

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: امسال اقدامات اطلاعاتی در مرزها و تمرکز بر باندهای بزرگ موادمخدر، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان و تقویت امر اطلاع رسانی و فرهنگی با هدف پیشگیری را در دستور کار داریم.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اجرای برنامه‌های تحولی به منظور توسعه انضباط ترافیکی و تسهیل تردد، کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای و سوانح رانندگی خبر داد.

تهران - ایرنا - بررسی مشکلات و مسایل محیط‌زیست در ایران نشان می‌دهد کشورمان در سال 1402 با چالش‌های مهمی همچون خشکسالی و فرونشست، آلودگی هوا و جدال صنعت و محیط‌زیست معضلات مهمی را در کشور ایجاد کرده‌اند که در صورت عدم توجه به آن آبستن چالش‌های جدی است.