شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: متعاقب بارندگی‌های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.

تهران - ایرنا - فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید کردند.

اسلام‌آباد - ایرنا - «ای آمدنت باعث آبادی ما» جمله‌ای بر پارچه‌نوشته‌ای بود که همزمان با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه تاریخی «جی. سی» شهر لاهور پاکستان برای استقبال از وی در این دانشگاه نصب شده بود.

لاهور - ایرنا - رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور به آرامگاه اقبال لاهوری رفت و به مقام این شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی ادای احترام کرد.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن به قوه قضائیه موافقت کردند.

تهران - ایرنا - عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی، با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.

تهران - ایرنا - فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، گفت: مردم باید در میان نامزدهایی که باقی مانده‌اند، افراد اصلح و کسانی که از توانایی بالاتری برخوردار هستند را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: سفر آیت‌الله رئیسی پس از روی کار آمدن دولت جدید پاکستان به این کشور اقدامی ضروری بود و در ارتقای امنیت مرزی دو کشور تاثیرگذار است.

اسلام‌آباد - ایرنا - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان دقایقی قبل وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب شد.

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از یک سفر فشرده و دیدارهای مهم با مقام‌های بلندپایه سیاسی، نظامی و پارلمانی پاکستان در دومین روز از سفر رسمی خود عازم شهر «لاهور»، قلب فرهنگی این کشور شد.

تهران - ایرنا - دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو توضیحاتی ارائه کرد.