جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.

تهران - ایرنا - عملیات «وعده صادق» ایران علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توانایی شکل دهی به فرایندهای بازدارندگی در محیط امنیتی خود برخوردار است.

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

تهران ایرنا در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

تهران - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد.

تهران - ایرنا - شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

تهران - ایرنا - تهران ایرنا فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه موازنه قوا در منطقه با وجود نیروهای مقاومت تغییر کرده است، گفت: عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت کرد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

تهران - ایرنا - دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران سه طرح پژوهشی جدید ازجمله تدوین پیش‌نویس لایحه بازنگری قانون ایمنی راه‌ها را با وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، دادگستری و علوم، تحقیقات و فناوری اجرا می‌کند.

تهران ایرنا فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو 24 هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اهمیت تبعیت محض از نایب امام در عصر غیبت، گفت: پیروی از دستور ولی فقیه در عصر غیبت در واقع تبعیت از امام عصر (عج) است.

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخبار کذبی مبنی بر خروج ایران از شورای بین‌المللی، ایکوم (کمیته ملی موزه‌ها) و محوطه ها و بناهای تاریخی (ایکوموس) منتشر شده که صحت ندارد.

تهران - ایرنا - «مسعود ادریسی» دیپلمات پیشین کشورمان درباره حمله اخیر به مواضع صهیونیست‌ها می‌گوید: اقدام نظامی جمهوری اسلامی می‌تواند بن‌بست ایجاد شده در جنگ غزه را بشکند و زمینه آتش‌بس را فراهم سازد.

تهران - ایرنا - جدیدترین گزارش های تخصصی، فنی و تحلیلی دیوان محاسبات کشور در اختیار مسئولان و تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت.

تهران - ایرنا - رئیس جمهور عملیات وعده صادق را اقدامی محدود و تنبیهی دانست و با صراحت اعلام کرد اگر عملیات سنگین‌تری اجام می دادیم چیزی از اسرائیل باقی نمی‌ماند.

تهران - ایرنا - مراسم رژه ارتش به مناسبت روز 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی آغاز و همزمان با روز ارتش، مراسم با شکوه رژه با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها انجام شد.