جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی میامی گفت: با تلاش نیروهای پاسگاه انتظامی کالپوش، 15 تن کود شیمیایی اوره خارج از شبکه رسمی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

طرح توسعه فرودگاه رامسر پس از حدود 11 سال انتظار، با حمایت‌های دولت تدبیر و امید در حالی به بهره برداری می رسد که به اعتقاد کارشناسان، این طرح سکوی پرتابی برای ارتقای صنعت گردشگری و مناسبات اقتصادی منطقه به شمار می رود.

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در پی توفان بامداد یکشنبه به بیش از 150 واحد مسکونی در سراسر استان خسارت وارد شد که بیشترین آن در شهرستان آمل گزارش شد.

بندرعباس - ایرنا - منتخب یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه شرق هرمزگان گفت: برای رفع مشکلات طرح‌های نیمه تمام این منطقه بررسی و با مسوولان کشوریدرمیان گذاشته شده است.

دزفول - ایرنا - قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 86 درصد اصناف کشور در سامانه بهداشت ثبت نام کرده و بارکد دریافت کرده اند.

بجنورد - ایرنا - یک فعال اقتصادی در خراسان شمالی گفت: آزادسازی سهام عدالت، تصمیم مثبتی بود که می‌تواند سبب ورود مردم به فعالیت اقتصادی شده و مشارکت آنان را در این عرصه بیشتر کند.

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: متأسفانه حدود 15 هکتار از منطقه حفاظت شده پلنگ دره در آتشی که گردشگران بی ملاحظه بپا کرده بودند، سوخت.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران خوزستان از ثبت رکورد جدید تولید این شرکت در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفته، در حال حاضر تمامی خطوط تولید کارخانه در مدار و فعال هستند.

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در دو محور مواصلاتی استان طی روز دوشنبه همزمان با دومین روز عید فطر خبر داد.

نوشهر - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت که توفان دیشب و بامداد امروز حدود 12 میلیارد ریال به تاسیسات برق رسانی این منطقه خسارت زد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال کلن با گل‌هایی که در لحظات پایانی به‌ثمر رساند از شکست خانگی مقابل دوسلدورف رهایی پیدا کرد.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک سارق حرفه ای با 20 فقره سرقت منزل و 26 مهر جعلی ادارات شناسایی و دستگیر شد.

اهواز - ایرنا - قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان‌های خوزستان آمادگی خوبی از نظر رسیدگی به بیماران و وضعیت فعلی را دارا هستند.

یزد - ایرنا - فرمانده منطقه انتظامی میبد گفت: جسد مردی حدود 48 ساله با هویت ناشناس در اطراف مزرعه خوشاب شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد از سوی یکی از دامداران منطقه پیدا شد.

اهواز - ایرنا - دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری روز یکشنبه با توجه به اهمیت استان خوزستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین روند شیوع کرونا در این استان با استاندار خوزستان تماسی تلفنی گرفت و در جریان روند اقدامات در حوزه‌های مختلف استان قرار گرفت.

نیویورک - ایرنا - نماز عید فطر در واشنگتن در حالی برگزار شد که به دلیل محدودیت‌های قرنطینه، تعداد زیادی از خانواده‌ها به صورت مجازی، اذکار نماز را همراهی کردند.