جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد شاخ به شاخ 2 دستگاه خودروی پراید و تیبا در محور سرچم - اردبیل یک کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت.

اهواز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی باغملک گفت: آتش‌سوزی موجب خاکستر شدن 12 هکتار از مزارع شهرستان شد.

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای اسلامی بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: باتوجه به گذشت سه روز از آغاز آتش سوزی مراتع جنگلی منطقه دهرود از توابع بخش ارم تلاش های انجام شده جوابگو نیست و نیازمند کمک رسانی فوری نیروهای امداد رسانی استانی و نظامی است.

پکن - ایرنا - درپی معرفی «لایحه امنیتی هنگ کنگ در کنگره ملی خلق چین»، اعتراضات در این منطقه از جنوب چین بار دیگر از سرگرفته شد و گزارش ها از برخورد پلیس با شورشیان و دستگیری ده ها نفر خبر می دهد.

تهران - ایرنا - «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که کاخ سفید احتمالا ورود مسافر از برزیل را ممنوع خواهد کرد.

تهران - ایرنا - گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه» روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که ترکیه 500 شبه‌نظامی سوری به لیبی اعزام کرد.

مشهد - ایرنا - معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: جوانی 25 ساله در دریاچه پشت بند گلستان واقع در محدوده شهرستان بینالود غرق شد.

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که وزش باد شدید، بارش پراکنده باران و افزایش دما از یکشنبه شب برای استان پیش بینی می شود.

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: هیچکدام از تست‌های کرونای بازیکنان سپاهان و پرسپولیس مثبت نشده است.

چابهار - ایرنا - سواحل شنی و ماسه‌ای مکران در جنوب سیستان و بلوچستان محدوده شهرستان‌های چابهار، دشتیاری و کنارک زیستگاه پنج گونه لاک‌پشت از جمله سبز، نوک عقابی، زیتونی، پشت سرخ و پشت چرمی است.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تأکید بر اینکه قطع زنجیره شیوع در استان‌های دارای رشد ابتلا به کرونا فقط با رعایت پروتکل‌ها میسر است، به وزیر کشور دستور داد: به استانداران و مسؤولان شهرهایی که در روزهای اخیر شاهد رشد شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده اند، ابلاغ کند که مراقبت‌ها را افزایش داده و با توجیه افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق، مردم را به رعایت کامل اصول بهداشتی دعوت کنند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لایپزیگ با برتری قاطع خارج از خانه پنج بر صفر مقابل ماینتس به رتبه سوم جدول بوندسلیگا بازگشت.

تهران - ایرنا - بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (یکشنبه) روحیه و انگیزه بالایی داشتند.

تهران - ایرنا - رییس کل موزه ملی ایران گفت: این موزه پس از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صبح امروز (یکشنبه) برای پذیرایی از علاقه‌مندان بازگشایی شد.

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرزگفت: دقایقی پیش تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی ازکرج به سمت چالوس ممنوع شد.

تهران - ایرنا - جنگنده بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی روز یکشنبه همزمان با عید فطر در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله یمن، در بمباران صعده واقع در شمال این کشور 3 غیرنظامی را کشتند.