جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: وضعیت گناباد و بجستان از نظر ابتلا به کرونا قرمز است و باید با پرهیز از سفرهای غیر ضروری خطر شیوع این بیماری را کاهش داد.

مشهد - ایرنا - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انتساب فردی را به نام "محمدباقر طباطبایی" به عنوان مشاور این اداره کل تکذیب کرد.

تهران - ایرنا - نخستین محموله بنزین ایران بر اساس تازه ترین داده‌های مربوط به ترددکشتی‌ها با اسکورت ارتش ونزوئلا و در سکوت آمریکا وارد منطقه انحصاری - اقتصادی ونزوئلا در حوزه کارائیب شد تا عزم دو کشور تحت تحریم برای عبور از زیاده خواهی کاخ سفید را نشان داد.

تهران - ایرنا - منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که نیروهای ترکیه دستکم 30 غیرنظامی را در حسکه واقع در شمال سوریه ربودند.

اهواز - ایرنا - فرماندار شوشتر گفت: اصناف این شهرستان هر چه سریع تر در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا در صورت اعلام بازگشایی توسط ستاد مقابله کرونا در استان، مجاز به فعالیت باشند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در تماس تلفنی با رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف آنها بانک در کنترل تورم، گفت: از همه ظرفیت‌ها و ابزار حقوقی برای دسترسی به منابع ارزی کشور در بانک‌های خارجی استفاده شود.

بوشهر - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر بردخون از توابع شهرستان دیر گفت: مرکز بهداشت و درمان شهید بردستانی بردخون عصر روز یکشنبه درآتش سوخت اما کسی آسیب ندیده است.

تهران - ایرنا - علی پیرنیا، مصحح و مترجم تاریخ، با آثارش، پایانی همایون برای نام ماندگار خود رقم زد.

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم گفت: با همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و حوزه قضایی موضوع مفقود شدن کارت‌های اهدایی درحال انجام است و از هیچ کوشش و اقدامی در این زمینه دریغ نخواهد شد.

تهران - ایرنا - سفارت ایران در کابل به مناسبت موافقت حکومت افغانستان و طالبان برای برقراری آتش بس در عید فطر در بیانیه‌ای این اقدام را مثبت و سازنده خواند.

مهاباد - ایرنا - مسوول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: یک جوان گردشگر اهل شیراز به دلیل بی‌احتیاطی در آبشار شلماش این شهرستان غرق شد.

تهران - ایرنا - مردم آمریکا اینک بخوبی دریافته‌اند که فردی مانند ترامپ و تیم او که همگی در دروغگویی و فریب کاری در رقابت با یکدیگر قرار دارند و نمی‌تواند عهده دار زعامت کشوری گردند که با سرعت جهان را به سمت هرج و مرج، خشونت، تروریسم و بی‌قانونی هدایت می‌کند.

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح (زیرگذر) ورودی شهر سرابله در شهرستان چرداول سرعت می گیرد.

مهاباد - ایرنا - مدیرکل اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک میلیون و 800 هزار عدد ماسک بهداشتی با همکاری آموزشگاه‌های زیرپوشش این مرکز در استان تولید شده است.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: امتحانات پایه نهم که قرار بود به صورت نهایی و حضوری برگزار شود در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود.

نوشهر - ایرنا - طرح توسعه فرودگاه رامسر پس از حدود 11 سال انتظار به دلیل موانع پروازی، با حمایت‌های دولت تدبیر و امید در حالی به بهره برداری می رسد که به اعتقاد کارشناسان، این طرح سکوی پرتابی برای ارتقای صنعت گردشگری و مناسبات اقتصادی منطقه به شمار می رود.