جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرماندار درگز گفت: ظهر امروز یکشنبه یک جوان روستایی در سد درونگر این شهرستان غرق شد اما تاکنون تلاشها برای یافتن جسد وی به نتیجه نرسیده است.

ایلام - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: باشگاه‌های ورزشی کم‌برخورد این استان در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز از هیات پزشکی ورزشی بزودی بازگشایی می‌شوند.

بلگراد - ایرنا - رئیس العلما و رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین روز یکشنبه با ارسال پیام های جداگانه، فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه کردستان گفت: عصر امروز بر اثر تصادف یک دستگاه سمند و سواری تویوتا در جاده باشماق - مریوان، یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

تهران - ایرنا - رییس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی آزادی سرزمین‌های اشغالی جنوب لبنان را به «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله تبریک گفت.

تهران - ایرنا - فرمانده ویژه پلس راه شرق استان تهران گفت: سال‌های گذشته در پایان ماه مبارک رمضان در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی ترافیک سنگین داشتیم و امسال به دلیل رعایت شرایط کرونا شاهدکاهش 40درصدی سفرها هستیم.

تهران - ایرنا - منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که جلسه رسیدگی به اتهامات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه برگزار شد.

کرمانشاه - ایرنا - تصاویر طبیعت زیبای ارتفاعات شاهو در حوزه شهرستان روانسر را نشان می‌دهد. ارتفاعات شاهو در شمال غرب استان کرمانشاه و جنوب استان کردستان بلندترین قله این کوهستان به زبان کردی «حهو خانی» نام دارد که در شمال شرقی دهستان شمشیر به ارتفاع 3390 متر واقع شده که بلندترین قله کرمانشاه و همچنین بلندترین در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام است.

تهران _ ایرنا _ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در کلیه مسیرهای منتهی به پایتخت نیمه سنگین تا سنگین گزارش شدهاست.

بوشهر - ایرنا - مهدی جهانبخشان پیشکسوت رسانه‌ای استان بوشهر در یادداشتی و تهیه کلیپی که در پیج اینستاگرامش نیز منشتر شده به "ناگفته‌هایی از زندگی شیر محمد تنگسیر که فیلم و کتابی نیز به همین نام تولبد و منتشر شده " پرداخته است.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون با افزایش میزان تردد در جاده‌ها به مناسبت تعطیلی عید سعید فطر، ترافیک در جاده بجنورد - جنگل گلستان نیمه‌سنگین است.

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از احتمال بازگشایی مهدهای کودک در خرداد ماه برای فرزندان مادران شاغل خبر داد و گفت: این بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

تهران - ایرنا - مشاور اقتصادی کاخ سفید پیش‌بینی کرد که نرخ بیکاری در آمریکا در ماه‌های آینده به خصوص هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، دو رقمی خواهد ماند.

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان گفت: 6 نفر بر اثر تصادف‌های 24 ساعت گذشته در محورهای این استان جان باختند.

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت: برای توسعه شبکه فاضلاب شهرک فجر این شهرستان، 10 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده‌است و عملیات اجرای آن به زودی آغاز خواهد شد.

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بیشترین ترددها را این روزها در محورهای روستایی و فرعی بخصوص نزدیک شهرها و مراکز تفریحی داریم که با توجه به نوعی ایمنی این راه‌ها، رانندگان با آرامش و احتیاط لازم تردد کنند.