جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: به مناسبت عید سعید فطر سه هزاربسته معیشتی بین خانواده دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

اراک - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنداب گفت: کشت یونجه در 21 هکتار از دیم‌زارهای کم‌بازده این شهرستان انجام شد.

سنندج - ایرنا - پزشک متخصص کودکان در سقز گفت: از اوایل شیوع کرونا تا کنون بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک توسط پزشکان، بازاریان، فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه به کادر درمانی شهرستان سقز اهدا شد.

بروجرد - ایرنا - نادیده گرفته شدن فاصله اجتماعی موجب شد تا امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر بروجرد صعودی باشد و سلامت هزاران شهروند این شهرستان به خطر بیفتد.

مشهد - ایرنا - رییس انجمن صنفی شتاب‌دهنده‌های خراسان رضوی گفت: طرح نذر کارآفرینی و اشتغال در قالب ارائه بسته‌های خدمات توسعه به کسب و کارها از امروز به مدت یک هفته در این استان آغاز شد.

همدان - ایرنا - نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امروز / یکشنبه / در مسجد جامع همدان برگزار شد.

تهران - ایرنا - از صبح امروز و آغاز طرح پیش فروش خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور، شاهد هجوم متقاضیان برای احراز هویت در سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) هستیم. موضوعی که کند شدن شدید این سامانه و گاهی اوقات مختل شدن آن را به دنبال داشته است.

سعید اسلامی بیدگلی در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید نهادهای مالی و ارکان بازار از توسعه قابل توجه بازار عقب مانده‌اند.

تهران _ ایرنا _ رییس مرکز اورژانس تهران از سقوط کودکی در رودخانه دربندسر شمیرانات خبر داد.

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: وضعیت بازیکنان پیکان در اولین روز تمرینات متعادل بود و خوشبختانه همه بازیکنان تقریبا آماده هستند.

تهران - ایرنا - «جو بایدن» معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا دریک آگهی تبلیغاتی که در حساب تویئتری خود آنرا پخش کرد، با اشاره به افزایش شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا گفت درحالیکه شمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز یکصدهزار نفر رسیده است و این آمار همچنان رو به افزایش است اما ترامپ گلف بازی می کند.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: زلزله 5/2 ریشتری ظهر امروز جمعه دوگنبدان در استان کهگیلویه وبویراحمد به بافت تاریخی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خسارت جدی وارد کرد.

قشم - ایرنا - در یک طرح ضربتی در 48 ساعت گذشته، پرونده کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی توسط پلیس قشم کشف شد.

تهران - ایرنا - یافتن استعدادهای کودکان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پدر و مادرهای نسل جدید است، حالا اگر استعداد فرزند شما در استدلال و فلسفه باشد، چگونه باید به او آموزش بدهید؟

گچساران - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: زلزله ظهر امروز دوگنبدان به هیچ یک از راه های ارتباطی آسیب نزده و هم اکنون تردد در همه محورهای شهرستان در جریان است.

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی و یا مصدومیت ناشی از وقوع زمین لرزه 5.2 ریشتری ظهر امروز در منطقه دژسلیمان شهرستان گچساران گزارش نشده است، گفت: تیم های ارزیاب و پشتیبان مدیریت بحران و نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شده اند.