شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ماریو گوتزه در پایان فصل از دورتموند جدا می‌شود و به تیم دیگری می‌پیوندد.

بلگراد - ایرنا - مسلمانان صربستان صبح یکشنبه پس از یک ماه عبادت و روزه داری، نماز عید سعید فطر را به امامت «سعید نستوفوویچ» رئیس العلمای جامعه اسلامی صربستان در مسجد بایراکلی بلگراد برگزار کردند.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با عید سعید فطر فاز اول پایش تصویری شهر پاکدشت به منظور بررسی وضعیت ترافیکی و امنیتی شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بغداد - ایرنا - «ایرج مسجدی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز (یکشنبه) در دیدار با «نبیل عبدالصاحب» وزیر آموزش عالی عراق تاکید کرد که ایران آماده افزایش و گسترش هر چه بیشتر همکاری های علمی، دانشجویی و دانشگاهی با عراق است.

تهران - ایرنا - سومین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از صدور مجوز برای تیم‌ها به منظور آغاز تمرینات، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سال زراعی جاری 806 هکتار از اراضی زراعی این استان به کشت ماشک علوفه‌ای اختصاص یافته است.

گفت‌وگوی صمیمانه ایرنا24 با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره نقش و فعالیت‌های ارتش از انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی، دوران صلح و برخی چالش‌ها و موفقیت‌های این نهاد نظامی

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که ادعای دستکاری در مصوبات مجلس را دارند، به مجلس توهین کرده و شناخت درستی از فرآیند قانون‌نویسی ندارند.

یزد - ایرنا - سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: با توجه به مصوبه این نهاد، ضرورت حفظ آمادگی برای مقابله با شیوع این بیماری و بررسی درخواست‌های رسیده به دبیرخانه، فعالیت تعدادی از واحدهای صنفی از امروز (یکشنبه) بر اساس شرایط اعلام شده مجاز است.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: اماکن گردشگری و رفاهی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی امکان بازگشایی دارند و در تعطیلات عید فطر هم فعال هستند.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر از کشف لاستیک قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500میلیون ریال خبرداد.

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) ضمن ممانعت از برپایی نماز عید فطر در مسجدالاقصی، نمازگزاران فلسطینی را در ورودی "باب الاسباط" مورد ضرب و جرح قرار دادند.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اعلام کرد: 30 هکتار از اراضی ملی که توسط زمین‌خواران تصرف شده بود با همکاری دستگاه قضایی به منابع طبیعی بازگردانده شد.

گرگان - ایرنا - افزایش بارش‌های بهاری در گلستان و رشد بی سابقه نباتات و رستنی ها در علفزارها، مراتع و مناطق جنگلی استان سبب شده تا کارشناسان نسبت به افزایش احتمال حریق در جنگل‌های هیرکانی و زیستگاه‌های گلستان در آستانه فصل گرما هشدار دهند.

قم - ایرنا - درهای مسجد مقدس جمکران صبح فردا دوشنبه با حضور علما و خانواده شهیدان بازگشایی می‌شود.

تهران - ایرنا - مربی اسبق تیم ملی کشتی گفت: ایراداتی بر چرخه انتخابی تیم ملی وارد است اما در مجموع داشتن قانون بهتر از بی‌قانونی است. اگر قانون چرخه انتخابی به طور کامل و با شیوه درستی اجرا شود، اثرات خوبی در روند مسابقات انتخابی تیم ملی خواهد داشت.