جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز و فردا (چهارم و پنحم خرداد) در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در ارتفاعات و بعضی نقاط جنوب و غرب استان تهران احتمال رگبار پراکنده یا رعد و برق یش بینی می شود.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: ما به توانایی‌های امت اسلامی ایمان راسخ داریم و مطمئنیم فداکاری‌های ملت‌ها در آینده به عید پیروزی بر اشغالگری، سلطه و تحریم‌های ظالمانه مبدل خواهد.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: ششمین وقف سال جاری با نیت احداث خانه عالم در سامانه موقوفات این شهرستان به ثبت رسید.

تهران - ایرنا - "مولود چاووش اوغلو" وزیر خارجه ترکیه در سخنانی مدعی شد که این کشور معادلات قدرت را در لیبی تغییر داده و خلیفه حفتر باید بپذیرد که راه حل سیاسی تنها راه حل و فصل منازعات است.

تهران - ایرنا - ستاره اسبق لیگ جزیره معتقد است که در مورد «رایان گیگز» و مهارت‌هایش به شکلی باورنکردنی اغراق شده است.

قم - ایرنا - سخنگوی اورژانس قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه وانت با دو دستگاه خودروی سواری در محور قم - سلفچگان 9 تن مجروح شدند.

دزفول - ایرنا - استاندار خوزستان با تشریح وضعیت کرونا در این استان گفت: بیماریابی ما در روزهای اخیر پنج برابر شده است.

بلگراد - ایرنا - رییس جمهور صربستان در پایان ماه مبارک رمضان عید سعید فطر را به رییس العلما جامعه اسلامی، مفتی اعظم این جامعه و همچنین تمامی مسلمانان این کشور تبریک و تهنیت گفت.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون 135 هزار و 701 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 58 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 7417 نفر رسید.

گچساران - ایرنا - زمین لرزه‌ای به قدرت 5.2 در مقیاس درونی زمین / ریشتر / روز یکشنبه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

تهران - ایرنا - وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود، ریشه اصلی اعلام تحریم‌های اخیر آمریکا را شکست طرح‌های این کشور برای مداخله داخلی در ایران دانست و گفت: آمریکا در ایجاد بی‌ثباتی، ناامنی و جنگ داخلی در ایران شکست خورده است.

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول گفت: چهارم خرداد ماه برگ زرینی از افتخارات مردم در هشت سال دفاع مقدس است.

تهران - ایرنا - جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به اتهام فساد مالی در دادگاه قدس اشغالی برگزار خواهد شد، همچنین قرار است تجمعات اعتراضی علیه وی از سوی جنبش "پرچم سیاه" و احزاب مخالف در سراسر اراضی اشغالی برگزار شود.

تهران - ایرنا - پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار مبنی بر ساماندهی بازار خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای، ضوابط 10 گانه ثبت نام و فروش خودروها را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - یک هنرمند ناشنوای آمریکایی با کنار هم قرار دادن دکمه‌های بازیافتی از صفحه‌کلیدهای قدیمی و از کار افتاده، آثار معروف هنری را بازآفرینی می‌کند.

بغداد - ایرنا - خبرگزاری عربستان سعودی اعلام کرد، ریاض و بغداد توافق کردند که همچنان به همکاری خود برای بازگرداندن تعادل به بازارهای نفت و کاهش تولید ادامه دهند.