شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - یادواره سرداران و 11 شهید مهریز در عملیات بیت‌المقدس برابر سوم خردادماه سال 1361 خورشیدی برای آزادسازی خرمشهر در تالار ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور جمعی از بسیجیان و مردم برگزار شد.

کرمانشاه - ایرنا - «سامان شیرزادی» رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه در حکمی از سوی رییس فدراسیون اسکیت، مسوولیت کمیته انضباطی این فدراسیون را برعهده گرفت.

کرمان - ایرنا - امام جمعه ریگان با بیان اینکه راه حل برون رفت از معضل بیکاری در سال جهش تولید به دست دولت و ملت است گفت: مسئولان باید زمینه اشتغال و تولید داخلی را فراهم و تقویت کنند.

کیش - ایرنا - نماز عید سعید فطر و پایان ماه رمضان، باحضور ساکنان و گردشگران، امروز یکشنبه با رعایت صوابط بهداشتی و فاصله گذاری در محوطه مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

اهواز - ایرنا - مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه های شوشتر گفت: 200 فقره جهیزیه با همت نیکوکاران و به مناسبت عید سعید فطر به زوج های نیازمند شمال خوزستان اهدا شد.

زنجان - ایرنا - دبیر قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) در شهرستان ابهر گفت: اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه موجب تقویت و بازیابی هویت و نقش افرینی مساجد به عنوان پایگاه عبادی سیاسی و خدماتی است.

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد نیمه سنگین و پرحجم است.

تهران - ایرنا - نماز عید سعید فطر با حضور قشرهای مختلف مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد ورامین اقامه شد.

آستارا - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا گفت: امدادگران در 2 عملیات جداگانه، پنج کوهنورد تهرانی گمشده در ارتفاعات آبشار لاتون این شهرستان را نجات دادند و مصدوم سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل را به بیمارستان منتقل کردند.

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تونس در رشته پارادوومیدانی گفت: مدال این مسابقات برایم خیلی ارزشمند بود اما به خاطر حل مشکل هموطنان آن را به ستاد دیه اهدا کردم.

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: دولت آمریکا به خاطر جنایت های بی حد و حصر علیه مردم محروم به خصوص حمایت از اسراییل غاصب و تداوم تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، منفورترین دولت عالم است که همچنان به خباثت‌های بی‌شرمانه خود ادامه می‌دهد.

ارومیه - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون 55 فقره پرونده تخریب و تصرف غیرمجاز در این شهرستان تشکیل شده است.

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: جهت بخشیدن به تولید تنها رمز توسعه و اشتغال و راه عبور از مشکلات است.

دزفول - ایرنا - 2 هزار و 600 بسته معیشتی روز یکشنبه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در این شهرستان توزیع شد.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون برای 2 هزار و 914 واحد مسکونی پروانه ساخت بر اساس طرح هادی صادر شده است.

آستارا - ایرنا - آئین سنتی قره‌بایرام یا عید سیاه، به مناسبت عید فطر با هدف تسلی خاطر خانواده‌هایی که طی یکسال گذشته عزیزان خود را از دست داده‌اند، در آستارا برگزار شد.