شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اشاره به تصمیم جدید اقلیم کردستان برای ممنوعیت واردات 30 قلم کالا گفت: تجربه نشان داده که این تصمیم‌ها ماندگار نیست.

تهران - ایرنا - دستورکار سالیانه کنگره ملی خلق چین در30 سال گذشته، هدف‌گذاری رشد اقتصادی سال بعد بوده اما با توجه به شیوع کرونا و ابهام در اوضاع تجارت بین المللی، برای سال 2020 هیچ نرخ رشد اقتصادی را مطرح و پیش بینی نکرده است.

مسکو - ایرنا - رییس جمهوری روسیه در پیامی به مناسبت عید سعید فطر به مسلمانان این کشور تبریک گفت و از نقش آنان در توسعه و شکوفایی پهناورترین کشور جهان تقدیر کرد.

اصفهان - ایرنا - امام جمعه داران گفت: شیوع کرونا و رخدادهای مرتبط با آن اگر چه یک نقمت و تهدید بود اما در نهایت به فرصت و نعمت تبدیل شده است.

ساری - ایرنا - تعداد پنج هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در شهرستان بهشهر توزیع شد.

گرگان ایرنا مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت تندباد امروز یکشنبه که سرعت وزش آن به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسید موجب خسارت به محصولات زراعی و باغی این استان از جمله کلزا شد

اصفهان -- ایرنا - همزمان با حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، نماز این عید روز یکشنبه در نقاط مختلف شهرستان نایین برگزار شد.

تهران - ایرنا - امام جمعه لواسانات گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس یازدهم که با شعار انقلابی‌گری به میدان آمدند، به شعارهای خود عمل کنند.

تهران - ایرنا - خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: تانکر حامل سوخت که از ایران عازم ونزوئلا شده است، تحریم‌های آمریکا را درهم شکست.

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: بیش از 50 تن فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی 60 هزار ماسک تولید و بین قشرها و گروه‌های نیازمند به صورت رایگان توزیع کردند.

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: روز دوشنبه پنجم خرداد چهار پروژه عمرانی مهم استان مازندران به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

گناوه - ایرنا - تعداد 50 عدد از کارت‌های اهدایی بنیاد مستضعفان به ملوانان آسیب دیده از بیماری کرونا در فرمانداری شهرستان دیلم به سرقت رفت.

سمنان - ایرنا - دستگیری معتاد 28 ساله با اعتراف به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی در گرمسار و دستگیری متهم سایبری که با انگیزه انتقام جویی تصاویر خصوصی فرد دیگری را در فضای مجازی منتشر می‌کرد از جمله اخبار کوتاه انتظامی استان در یکشنبه 4 خرداد است.

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی کنگان از غرق شدگی زنی 29 ساله در ساحل روستای "پرک" این شهرستان خبر داد.

پکن - ایرنا - شرکت های عمده داروسازی، شرکت های نوپا و نهادهای پژوهشی ژاپن از جمله دانشگاه ها، در حال کار برای تولید واکسن ویروس کرونا هستند.

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افترا به مجلس بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: اتهام تغییر و دستکاری قوانین مجلس افتراء به قوه مقننه است و افترا زنندگان باید پاسخگو باشند.