شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با آغاز برداشت گل محمدی و گلابگیری در دهکده گل روستای «خداقلی» در حاشیه جنوب شرقی بجنورد که تا نیمه خرداد ادامه دارد، فضای این روستا عطرآگین شده است.

مهاباد - ایرنا - شهردار مهاباد گفت: تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان «باغ فردوس» این شهر در روز عید سعید فطر مسدود شده و شهروندان نیز باید از زیارت قبور خودداری کنند.

تهران - ایرنا - «انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان تهران در پیامی مردم این استان را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت:«منیره احمدی» کاریکاتوریست بوکانی گواهی حضور در بین منتخبان جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور cebu فیلیپین 2020 را دریافت کرد.

مهاباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: 300 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع شد.

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در تمام مسیرهای خروجی این استان پرحجم در جریان است.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ورامین گفت: میراث فرهنگی، شناسنامه هر جامعه است که باید از آن حفاظت و ارزش‌های آن را به دیگران معرفی کرد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با بیان این که علی لاریجانی از چهره‌های ارزشمند نظام از ابتدای انقلاب تاکنون است، گفت: قطعا علی لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه‌های نظام فعال خواهد بود.

تهران - ایرنا - تمام بخش‌های مجموعه باغ کتاب تهران یکشنبه (چهارم خرداد) پس از حدود سه ماه تعطیلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همزمان با عید سعید فطر بازگشایی می‌شود.

تهران - ایرنا - هجوم هزاران ملخ به مناطق شهری و روستایی شهرستان های جنوب شرق استان تهران همزمان بار برداشت محصول گندم و جو سبب نگرانی کشاورزان و مردم شده است.

دهلی نو - ایرنا - این اولین بار است که مسلمانان هند پس از یک ماه روزه داری، به مناسبت عید فطر نمی‌توانند در مساجد تجمع کرده و در نماز جماعت شرکت کنند.

یاسوج - ایرنا - مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادسازی خرمشهر نشانگر اوج مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق بود.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر خراسان جنوبی جزو 10 استانی است که هیچ شهر در وضعیت قرمز (پرخطر) ندارد و به استناد آمار در مرحله تثبیت کرونا قرار گرفته‌ایم.

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس های تهران گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا رستوران ها و سلف سرویس ها بعد از عید سعید فطر یعنی روز دوشنبه (پنج خرداد) می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

تهران - ایرنا - تست کرونای یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال سایپا، مثبت اعلام شد.

پکن - ایرنا - انجمن اسلامی چین پس از رویت هلال ماه در برخی از استان های جنوب غرب این کشور، فردا یکشنبه 24 می مصادف با چهارم خرداد را روز عید سعید فطر اعلام کرد.