سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار تمام اهالی فوتبال و خودم صعود تیم ملی ایران به جام جهانی است.

اهواز - ایرنا - بخشدار دهدز از توابع ایذه گفت: بارش بهار در واپسین روز اردیبهشت ماه، مردم این بخش را غافلگیر کرد.

ساری - ایرنا - استاندار مازندران توسعه استان را در گرو گردشگری دانست و گفت که برای توسعه و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری استان بیش از یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز با تاکید بر ضرورت رعایت اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیل بودن مراکز تفریحی و گردشگری گفت: برخی از فعالان این بخش مصوبه ستاد را نادیده گرفتند که در صورت تکرار این قانون‌شکنی با آنها برخورد جدی و قضایی می‌شود.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بازیکنانی که به کووید -19 مبتلاس شدند و می توانند فوتبال بازی کنند، جزو خوشبخت‌ها هستند؛ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید دارند که هر پنج روز یکبار بازیکنان آزمایش کرونا بدهند.

نوشهر - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که جسد یکی از 2 جوانی که شامگاه سه‌شنبه در رودخانه چالوس منطقه مجلار مرزن آباد سقوط کرده بودند، پیدا شد.

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارندگی و رگبار امروز چهارشنبه باعث ایجاد سیلاب در شهر منظریه از توابع شهرستان شهرضا و آبگرفتگی حدود 50 واحد مسکونی شد.

تهران - ایرنا - خانواده سپهبد قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کردند: همانگونه که شهید سلیمانی با حضور میدانی در مناطق درگیری با رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی حضور یافت، خونش سرانجام تا تحقق پیروزی نهایی دامن آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

رشت _ ایرنا_ شهردار رشت غروب چهارشنبه با حضور در صحن شورای شهر به سوالات اعضای شورا بویژه در زمینه عملکرد حدود یک ساله خود و وضعیت پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری پاسخ داد.

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه ترامپ با ابراز تاسف از تصمیم دولت خودگردان فلسطین در لغو توافق‌ها با رژیم صهیونیستی و آمریکا، خواستار بازگشتن آنها به میز مذاکره بر اساس طرح معامله قرن شد.

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه ایلام گفت: یک هزار بسته مواد غذایی از سوی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه بین آسییب‌دیدگان کرونا ایلام توزیع شد.

ایلام - ایرنا - سرپرست شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان دهلران گفت: 106 راس دام قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

باکو - ایرنا - در نشست مجازی "عبدالهاشم حسن نیا " معاون وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و "آکاکی ساغیراشویلی" معاون وزیر اقتصاد گرجستان آخرین وضعیت ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر میان دو کشور بررسی شد.

مسکو - ایرنا - وزیر امور خارجه روسیه با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی تلفنی گفت وگوی کرد و مسائل فلسطین و سوریه محور این مذاکرات را تشکیل می‌داد.

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تشریح تفکر انقلابی و دینی در جامعه به خصوص بین نسل جوان، آینده نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

سمنان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: دومین خانواده سه نفره یوزپلنگ آسیایی به فاصله یک هفته از مشاهده خانواده پنج نفره در پارک ملی توران این استان مشاهده شد.