سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت: جسد پسر 15 ساله اهل روستای شهرک پنجم از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند روز چهارشنبه در کانال آبیاری کشاورزی از آب بیرون کشیده شد.

تهران - ایرنا - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش 32 درصدی آمار مرگ و میر بیماران کرونایی در تهران خبر داد.

تهران - ایرنا - «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) در پیامی ویدئویی که به همراه چند تن دیگر از رهبران جنبش های مقاومت در منطقه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پخش شد، اعلام کرد که این روز بیانگر پایبندی همیشگی ایران به موضوع فلسطین، جهاد برای آزادسازی آن و دست نکشیدن از آرمان قدس است.

شیراز - ایرنا - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: نیاز است در ساختار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مرجع تصمیم‌گیری در مورد محدوده‌های معدنی تجدید نظر و این مهم در معاونت بهره‌برداری دنبال شود.

مشهد - ایرنا - رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با افزایش تعداد شهرهای دارای وضعیت سفید در این استان نماز جمعه این هفته در 10 شهرستان و 13 پایگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: قدس از مسایل اساسی، کلیدی و ریشه‌ای در مکتب وحی، اسلام و انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

بجنورد - ایرنا - فرماندار مانه وسملقان گفت: در پی زلزله عصر امروز (چهارشنبه) که مرکز آن در شهر قاضی بود ستاد بحران این شهرستان خراسان شمالی به حالت آماده‌باش در آمد.

یاسوج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گوشت مرغ مورد نیاز مردم برای تعطیلات عید سعید فطر تامین شده و شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

اهواز - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز گفت: عملیات احداث سایت جدید مدیریت پسماندهای پزشکی در بیمارستان آپادانا اهواز آغاز شد.

زاهدان - ایرنا - کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه چهارشنبه شب وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تهران - ایرنا - اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در توئیتی به پایان مجلس دهم اشاره کرد و افزود: این مجلس مقاطع پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

شهرری - ایرنا - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: 200 هزار عدد ماسک بهداشتی و یک بار مصرف توسط این سارمان تولید و در مناطق محروم شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع کرونا، فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان کنترل مبادی ورودی شهرستان‌ها به خصوص در تعطیلات عید سعید فطر را با جدیت پیگیری کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

تهران - ایرنا - رهبر شیعیان بحرین گفت: روز جهانی قدس روز مسجد الاقصی، قدس، فلسطین و کل امت اسلام به است و کسانی را که از این مسیر خارج و توطئه کردند، باید از امت اسلامی جدا کرد.

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: 15 طرح بوم‌گردی با 10 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی در روستاهای این شهرستان در حال اجراست و بخشداران، بنیاد مسکن، اداره میراث فرهنگی و بانک‌های عامل برای تکمیل آنها همکاری کنند.

شهرری - ایرنا - رییس شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته وضعیت شهرستان از حالت قرمز به زرد رسیده است، گفت: بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان ری متعلق به محلات دولت آباد و دیلمان است.