سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: با تلاش بسیار خوب گروه های خیر و مسئولان می توانیم ادعا کنیم این شهرستان در زمینه ساخت مدارس و کلاس های آموزشی از چشم انداز افق برنامه پنج ساله از دیگر شهرستان ها جلوتر است.

مشهد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: هزار پایگاه متعلق به این نهاد برای جمع‌آوری فطریه و کفاره مردم استان در نظر گرفته شده است.

شیراز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در سال 98 تعداد 112 مجوز مشاغل خانگی فرهنگ و هنر در این استان صادر شده است.

تهران - ایرنا - سازمان انرژی هسته‌ای امارات شامگاه چهارشنبه از تکمیل پرسه تست هیدرواستاتیک سرد در واحد چهارم نیروگاه براکه این کشور خبر داد تا این نیروگاه به بهره‌برداری بازهم نزدیک‌تر شود.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش‌وپرورش در برنامه نشست معاون اول رییس‌جمهوری با شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش باید جز تفکیک ناپذیر هر برنامه ای در دولت باشد، گفت: اجرای سند تحول نیاز به ایجاد درک عمیق و درست آن در جامعه دارد.

تهران - ایرنا - معاون فناوری نوآوری وزارت ارتباطات از تمدید یک ماهه ترافیک مصرفی اینترنت دانشجویان و اساتید مراکز علمی مورد تایید وزارت علوم خبر داد.

همدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: از این پس حضور بازنشسته‌ها در مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی ممنوع است و حق نامزدشدن ندارند.

بغداد - ایرنا - دبیر کل گروه مقاومت عصائب اهل الحق گفت که خون شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، روح مقاومت را قویتر کرده‌است.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: راه‌اندازی پنجره واحد برای حلب سرمایه‌گذاری ضروری است و این کار در استان تسریع می‌شود.

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: 10 هزار و 400 میلیارد تومان طرح در سالی که به نام جهش تولید مزین شده، همسو با پیام رهبر معظم انقلاب در این استان بهره‌برداری می‌شود.

قم - ایرنا - مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی قم در خصوص چگونگی ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی این استان بحث و تبادل و نظر نموده و بر ضرورت تامین امکانات و تجهیزات لازم برای این اقدام تاکید کردند.

تهران - ایرنا - شهردار منطقه2 تهران گفت: با تملک ملک معارض و طرح تعریض خیابان شهید ذوالفقاری، درخواست 25 ساله شهروندان خیابان شادمان محقق شد.

ایرنا - یاسوج - بیش از 25 هزار بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: جاعل حرفه ای اسناد ضمانت حقوقی که با فیش‌های جعلی اقدام به آزادی 207 متهم کرده بود، دستگیر شد.

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بهای برق، برای مشترکان پر مصرف در استان در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، افزایش می یابد.

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در راستای آمادگی بازیکنان پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر، از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تست کرونا گرفته شد.