چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساکت الهامی برای ماندن روی نیمکت مس‌رفسنجان تنها یک راه دارد و آن‌هم پیروزی مقابل پرسپولیس است.

تهران - ایرنا - فینال لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز با برگزاری مسابقات دسته‌های 109 و فوق سنگین به پایان خواهد رسید.

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی والیبال پیش‌نویس برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های 2024 را جهت اطلاع کشورها اعلام کرد و مردان والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می‌روند.

تهران - ایرنا - 12 تکواندوکار به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک دعوت شدند.

تهران - ایرنا - عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ملیکا محمدی عشق به وطن و پرچم جمهوری اسلامی ایران داشت و در یکی دو سال اخیر چندین پیشنهاد خارجی از جمله فرایبورگ آلمان را رد کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای کاهش سقف بودجه باشگاه قصد دارد 3 بازیکن مطرح خود را در لیست فروش قرار دهد.

ساری - ایرنا - عضو کادر فنی دوماراتن کشور با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا این رشته ورزشی، خواستار افزایش برپایی اردوها برای درخشش ملی پوشان در این رویداد شد.

تهران - ایرنا - سایت گل مدعی شد که سردار آزمون نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را برای جام‌ملت‌های آسیا همراهی کند.

کیش - ایرنا - مراحل احداث اولین زمین فوتبال هیبردی کشور با تلاش متخصصان ایرانی در کیش به اتمام رسیده و این میدان بازی آماده افتتاح است.

ایلام - ایرنا - مسئولان، مربیان و کارشناسان کشتی ایلام بر این باورند که برای پویایی دوباره این رشته بانشاط که چندین سال است مغفول مانده، وجود اسپانسر و حمایت‌های مسئولان ارشد استانی لازم است تا شاهد شکوفایی دوباره و دیده شدن کُشتی استان در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شفافیت و عدالت در چرخه انتخابی گفت: به طور قطع بعد از المپیک چرخه‌ای متفاوت در تیم ملی کشتی، جاری خواهد شد.

تهران - ایرنا - سرانجام امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال لیست بازیکنان دعوت شده برای حضور رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد؛ لیستی که نکات جالب و قابل تاملی دارد.

ارومیه - ایرنا - رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور 153 بوکسور از تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال بانوان کشورمان امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تهران - ایرنا - فهرست 27 بازیکن تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا اعلام شد.

آبادان - ایرنا - مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: برای هدایت تیم با چند گزینه در نیم فصل دوم گفت و گو صورت گرفته و در چند روز آینده سرمربی انتخاب خواهد شد.