دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نازنین ملائی وجدان دارد و می‌داند که چه کارهایی را برایش انجام دادم.

تهران - ایرنا - قهرمان وزنه‌برداری جهان و آسیا در فینال مسابقات لیگ برتر این رشته به شیوه‌ای متفاوت روز مادر را گرامیداشت.

ساری - ایرنا - تیم کاله مازندران در مصاف تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر بسکتبال کشور مقابل مهمان مدعی خود طبیعت تهران 100 تایی شد و پنجمین شکست فصل را پذیرا شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا با برتری 3 بر 2 مقابل بارباسترو جواز حضور در مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال اسپانیا را به دست آورد.

تهران - ایرنا - تیم آاس رم در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا مقابل آتالانتا به تساوی رسید.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در هفدهمین روز دی‌ماه به روایتی از روزگار جهان پهلوان تختی، انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی تیم ملی فوتبال و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبیال یوونتوس از هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا موفق شد به سختی سالرنیتانا قعرنشین را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کند.

تهران - ایرنا - لیورپول با برتری برابر آرسنال به دور چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمی خوب با کادر فنی بادانشی داریم گفت: اعتقاد دارم برای تیم ملی و فوتبال‌مان زحمت زیادی نکشیدیم. تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی ازبکستان با برنامه عمل کردند و طبیعی است که از ما جلوتر باشند.

تهران - ایرنا - قهرمان اسبق ورزش‌های رزمی با انتقاد از پراکندگی و بی‌برنامگی در سبک‌های رزمی، گفت: در هیچ جای دنیا تا این حد تشابه رشته‌ها وجود ندارد و امیدوارم مسئولان فکری برای پایان دادن به این مساله داشته باشند.

تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی فوتبال درباره دلیل غیبت کوتاه مدت مهدی طارمی و شرایط ملی‌پوشان در اردوی کیش توضیحاتی ارائه داد.

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه روزهای سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد و تکلیف سرمربی سرخ‌پوشان مشخص نیست، به سفر رفته است!

تهران - ایرنا - تمرین تیم ملی فوتبال مانند شب‌های گذشته با حواشی جالبی همراه بود که از جمله آن می‌توان به حضور مهاجم اسبق استقلال و همچنین هجوم تماشاگران کودک و نوجوان به زمین اشاره کرد.

تهران - ایرنا - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه هواداران فوتبال در جزیره کیش حمایت خوبی از تیم ملی داشتند، گفت: آنها نشان دادند که مردم و بازیکنان کنار هم هستنند و امیدواریم با نتایجی که در قطر رقم می‌زنیم، دل آنها را شاد کنیم.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با 5‌گل هادرسفیلد را در هم کوبید.

تهران - ایرنا - هفته نوزدهم سری‌آ ایتالیا با برتری خارج از خانه لاتزیو برابر اودینزه و ادامه ناکامی‌های ناپولی پیگیری شد.