دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرعه کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را شناختند.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به قطر رسید.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: امیدوارم وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک، پیشکسوتان جانبازان و توان‌یابان به اجماع برسند تا فدراسیون دست اهلش بیفتد.

تهران - ایرنا - مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ امارات انتخاب شد.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مذاکره توام با تفاهم برای اقاله قرارداد همکاری بین باشگاه و یحیی گل‌محمدی، امور مربوطه در حال انجام است.

تهران - ایرنا - مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: متاسفانه کارشناسان فوتبالی خیلی در مورد سن سال بازیکنان حرف می‌زنند و این صحبت‌ها قطعا در روحیه بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت.

تهران - ایرنا - جام ملت‌های آسیا 2023 از روز 22 دی‌ماه تا 21 بهمن در کشور قطر برگزار می‌شود و از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها نام برده می‌شود.

تهران - ایرنا - مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که قرار بود روز هفتم بهمن ماه برگزار شود، لغو شد.

تهران - ایرنا - سرمربی سائوپائولو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل انتخاب شد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به قطر سفر کرد.

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید قواعد فوتبال را درک کنیم و بدانیم که تیم‌های دیگر چطور سرمایه گذاری می‌کنند و چه امکاناتی دارند که نتیجه می‌گیرند.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: اولین بازی ما با فلسطین است و باید در بازی اول قدرتمان را به همه نشان بدهیم و با اتکا به تجربه‌ای که بازیکنان در سالیان قبل به دست آوردند می‌توانیم امسال به آن چیزی که دلمان می‌خواهد برسیم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد. این تیم فقط برای مردم است، چه من باشم و چه کسانی دیگر، مهم این خواهد بود که ایران و ایرانی سرفراز و سربلند باشند.

تهران - ایرنا - اردوی مشترک یک ماهه تیم ملی آبهای آرام تاجیکستان در تهران از امروز آغاز شد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون تنیس طی حکمی علیرضا بابایی را به عنوان مشاور عالی فدراسیون و عضو هیات رئیسه پدل منصوب کرد.

تهران - ایرنا - رقابت‌های تنیس یونایتد کاپ 2024 با قهرمانی و پیروزی آلمان مقابل لهستان پایان یافت.