دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: بعد از انتخاب مدیران عامل برای حضور در کمیته اصلاح آیین‌نامه به صورت دقیق آیین‌نامه بازبینی خواهد شد.

تهران - ایرنا - 2 مربی خارجی به دلیل اطلاعات اشتباه و جعلی که دلالان مرتبط با دیگر گزینه هدایت تیم ملی به آنها داده شد از قبول هدایت این تیم انصراف دادند.

تهران - ایرنا - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی پنج گلزن برتر جام ملت‌ها پرداخت.

تهران - ایرنا - هجدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا در شرایطی از 22 دی به میزبانی قطر آغاز خواهد شد که ترکیب رویایی این مسابقات در هفده دوره گذشته اعلام شده است.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اراده و همت والای ورزشکاران برای فتح سکوهای پارالمپیک به عنوان بالاترین قله افتخار در ورزش یاد کرد.

تهران - ایرنا - تیم دونفره برادران عالمیان با پیروزی مقابل تیم دو نفره مصر، راهی مرحله دوم مسابقات مقدماتی تنیس روی میز استار کانتندر قطر شد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: افتخارآفرینی کاروان فرزندان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژ. بی‌نظیر بود و برای اولین بار نایب قهرمان شدیم و این اتفاق رخ نمی‌داد مگر با رشادت ورزشکاران این رشته.

تهران بزرگ - ایرنا - رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از ایجاد و فتتاح چهار مرکز ورزشی جدید ویژه معلولان در پایتخت خبر داد و گفت: این کار مهم نشان از توجه مدیریت شهری به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هدف گذاری ما کسب مدال در المپیک پاریس است و شانس زیادی برای کسب مدال داریم.

تهران - ایرنا - مدیران استقلال مطالبات مربیان و بازیکنان این تیم را پرداخت کردند.

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: اگر فضا از نظر مربی، تمرینی و امکاناتی فراهم نشود به المپیک پاریس نمی‌روم چون با وجود بچه کوچک، شرایط برایم سخت می‌شود.

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خداحافظی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی برای استقلال در لیگ برتر دشوار است اما با جذب بازیکنان جدید دور از دسترس نیست.

کیش - ایرنا - امروزه صنعت گردشگری در ابعاد گوناگون آن در حال پیشرفت و گسترش سریع است؛ در این بین نیز گردشگری ورزشی به معنای تجربه سفر برای شرکت یا تماشای رویدادها و فعالیت‌های ورزشی، به بخش مهمی از بازار این صنعت تبدیل شده است.

تهران - ایرنا - تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای حضور در نخستین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (اوپن زاگرب) شب گذشته راهی کشور کرواسی شد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه این تیم در نیم فصل دوم به دنبال جبران نتایج ضعیف 15 هفته گذشته از لیگ است، اظهار داشت: از نظر بودجه تیم شانزدهم لیگ هستیم و با توجه به داشته‌هایمان پیش می‌رویم.