جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان صداوسیما، در نشستی چالش های پیش روی این رسانه در ایام انتخابات و همچنین الزامات صداوسیما را تشریح کرد.

پیرو انتشار فایل صوتی طبقه بندی شده وزیر خارجه در شبکه های رسانه ای معاند خارج از کشور، دادسرای عمومی و انقلاب تهران از تشکیل پرونده قضایی در این زمینه خبر داد.

دور اول جلسه کمیسیون مشترک برجام که امروز با حضور هیأت‌های ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، پایان یافت.

معاون سیاسی سازمان صداوسیما با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات رسانه ملی، از افزایش 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با مرزبانان این کشور اظهار کرد: مرز جمهوری آذربایجان و ایران مرز دوستی است. حفاظت از این مرز برای توسعه روابط آذربایجان و ایران نیز اهمیت بسیاری دارد.

معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) با حضور در سازمان اورژانس کشور از جدیدترین دستاوردها و امکانات سازمان اورژانس کشور بازدید و از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کارکنان اورژانس کشور بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

دور تازه رایزنی‌های ایران و گروه 1+4 امروز با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک در محل گرندهتل وین آغاز شد.

یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که برای کنترل ورود ویروس جهش یافته هندی به کشور باید مرزهای شرقی کشور کنترل شود و به طور کلی اولویت واکسیناسیون را به استان های مرزی بدهند.

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه فرصت مذاکرات وین، فرصت مغتنمی است و نباید از بین برود، گفت: باید در عین پرهیز از شتاب زدگی، از فرصت مذاکرات وین برای دستیابی حداکثری به حفظ منافع ملی استفاده کرد.

نامه انتخاباتی شورای وحدت با عنوان «نامه مشارکت» خطاب به نهادهای نظارتی، اجرایی و تبلیغاتی ارسال شد.

در ادامه دیدار و گفتگوهای وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات سیاسی و مسئولین طیف های مختلف سیاسی، دینی و مذهبی عراق، بعد از ظهر امروز محمد جواد ظریف با «خمیس خنجر» رییس مرکز "مشروع عربی" و جمعی از نمایندگان اهل تسنن مجلس و شخصیت های برجسته اهل تسنن دیدار کرد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین از احتمال طولانی‌تر شدن دور آتی مذاکرات وین برای احیای برجام خبر داد.

دادستان ساوجبلاغ از بازداشت 9 نفر در شورا و شهرداری شهر جدید هشتگرد خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور با تصریح بر اینکه ویدئو منتشر شده در فضای مجازی ناظر بر ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است، تصریح کرد: بررسی‌ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر98 و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی می‌شود.

نخست‌وزیر انگلیس در توییتی به حکم زندان یکساله نازنین زاغری اعتراض و این حکم را "غیرانسانی" توصیف کرد.

یک فعال سیاسی گفت: برای خدمت درست و صادقانه به کشور و مردم، ویژه خواری را مرام و مسلک خود قرار ندهیم، از تجملات و تشریفات فاصله بگیریم و منافع ملی را فدای منافع جناحی و حزبی نکنیم.