جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در اجرائیات ثبت در مجموع 60 سال گذشته یک میلیون و 600 هزار پرونده خاک می خورد، گفت: در پرونده های اجرایی تا وقتی طرفین پرونده مراجعه نکنند، اقدامی نمی شود اما پارسال با دستور رئیس سازمان ثبت، از این تعداد 580 هزار را مختومه کردیم و مابقی تا پایان امسال مختومه می شود.

هاشمی سیاست های انتخاباتی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

یک عضو شورای نگهبان گزارشی درباره بررسی طرح جوانی جمعیت ارائه کرد.

معاون دادستان تهران از آموزش و پرورش منطقه 12 خواست با توجه به بافت قدیمی منطقه، تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه‌های عملیاتی خود قرار داده و حداکثر ظرف سه ماه، گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته ارائه نماید.

220 نماینده کنگره آمریکا با امضای قطعنامه ای که در آن ادعاهایی درباره امور داخلی و نقش ایران در منطقه مطرح شده است خواستار تشدید تقابل دولت بایدن با ایران شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از کاهش 14 درصدی متوفیان ناشی از غرق شدگی در استان خبر داد.

''از سردار میدان و سردار دیپلماسی، یک میراث مشترک سراغ داریم: اخلاق مداری و مدارا. آنچه طیف‌های متنوعی را به تشییع چند میلیونی پیکر پاک شهید سلیمانی آورد، چشمداشت به این گوهر با ارزش بود که مردم ما را شیفته ایشان کرده بود.''

نایب رئیس مجلس به دولتی‌ها توصیه کرد زلزله زدگان سی سخت را فراموش نکنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از طی مراحل درمان خود به دلیل ابتلا به کرونا، از بیمارستان مرخص شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: صلاحیت 44.2 درصد از داوطلبانی که برای حضور در انتخابات شوراهای شهرستان شیراز ثبت‌نام کرده بودند، از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت، احراز نشده است.

با پیشنهاد امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و تأیید شورای عالی اعطای نشان ستاد کل نیروهای مسلح، با حکم فرمانده معظم کل قوا نشان درجه یک فتح به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اعطا شد.

سفیر جدید قطر در مسکو با تاکید بر نقش مهم ایران در منطقه گفت که تهران نقش فعالی در سوریه دارد.

یک دیپلمات ارشد چین تاکید کرد: آمریکا باید گام اول در بازگشت به برجام را بردارد و تحریم های غیرقانونی علیه ایران را لغو کند. این، کلید موفقیت مذاکرات وین است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از بخش‌های مختلف حوزه قضایی شهرستان قرچک بازدید به عمل آورد و با قضات و کارکنان اداریاین حوزه به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از مخالفت فراکسیون محیط زیست مجلس با طرح تشکیل "وزارت آب، انرژی و محیط زیست" خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت 8 میلیارد و 386 میلیون ریالی قاچاقچی پارچه در شهرستان بهبهان خبر داد.