جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا اعلام کرد که با از دست دادن 25 میلیون شغل در دو ماه اخیر، نرخ بیکاری در این کشور سه برابر دوران رکود اقتصادی شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا اعلام کرد که با از دست دادن 25 میلیون شغل در دو ماه اخیر، نرخ بیکاری در این کشور سه برابر دوران رکود اقتصادی شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسائل آمریکا می گوید که تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران موضوعی فراحزبی است و بر سر آن در کنگره آمریکا اجماع کاملی وجود دارد. تنها نقطه افتراق، برجام است؛ در بقیه موضوعات مربوط به ایران، تفاوت چشمگیری میان دو حزب اصلی آمریکا دیده نمی‌شود.

خبرگزاری میزان

طی ماه‌های اخیر نیز که ویروس کرونا در ایران به مانند بسیاری از کشور‌های دیگر دنیا شیوع پیدا کرده است، سردمداران رژیم آمریکا باز هم دست از خباثت و عداوت خود نسبت به مردم ایران برنداشتند و این بار «تروریسم پزشکی» را نیز به فهرست تحریم‌های لجام‌گسیخته و غیرقانونی خود علیه مردم ایران افزودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکا، در50 ایالت این کشور "فاجعه بزرگ" اعلام شده، نزدیک به 600 هزار آمریکایی مبتلا به بیماری کووید -19 شده و بیش از 23 هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند و ابراقتصاد جهان با از دست دادن تریلیون ها دلار، آینده اقتصادی نسبتا تاریکی پیش رو دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ فارین پالیسی در گزارشی تحلیلی به قلم «داگلاس ویلسون»، یکی از مشاوران ارشد سابق کمپین انتخاباتی «پیت بوته‌جیج» به سیاست‌خارجی احتمالی دولت «جو بایدن» در صورت شکست دونالد ترامپ در انتخابات پرداخت.

وب‌گاه فرارو

تعدادی از اعضای مجالس نمایندگان و سنای آمریکا خواستار کاهش تحریم‌ها علیه تهران به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا شدند.

خبرگزاری ایسنا

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حق غذا به دلیل شیوع ویروس کووید 19 خواستار لغو تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه ایران شد.

خبرگزاری ایسنا

32 عضو کنگره آمریکا در نامه‌ای خواستار تعلیق تحریم‌های اعمالی ایالات متحده علیه ایران شدند.

خبرگزاری دانا

تعدادی از اعضای مجالس نمایندگان و سنای آمریکا خواستار کاهش تحریم‌ها علیه تهران به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا شدند.

خبرگزاری دانا

شیوع ویروس کووید 19 مشهور به کرونا شرایط دنیای امروز را به کل آشفته کرده و اقتصاد جهانی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت ترامپ در شرایطی طی روزهای گذشته به تمامی درخواست‌ها مبنی بر کاهش تحریم‌های ایران به خاطر کرونا پاسخ منفی داده که کمپین‌ها و پویش‌های ضد تحریمی ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است؛ با اینحال دولت ترامپ همچنان در چنبره جریان جنگ طلبان، لجاجت می‌کند.

خبرگزاری دانا

11 سناتور آمریکایی از دولت این کشور خواستند تا در بحبوبه شیوع ویروس کرونا، آمریکا برای مدت 90 روز تحریم‌های خود را علیه دو کشور ایران و ونزوئلا بردارد تا این کشورها بتوانند با شیوع گسترده ویروس کرونا مقابله کنند.