جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی کاخ سفید دلیل تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از آلمان را تخلف برلین در پرداخت سهم خود به ناتو برشمرد و گفت: آلمان باید بیش از اینها بپردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اقدامات دولت ترامپ برای سرکوب معترضان با استفاده از نیروهای ارتش، طرحی برای محدود کردن اختیارات رئیس جمهوری در این زمینه آماده و ارایه کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد هفته جاری لایحه‌ای را برای پایان دادن به مصونیت قضایی پلیس این کشور معرفی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری دانشجو، روز گذشته (یکشنبه)، دموکرات‌ها و برخی از جمهوری‌خواهان در مورد لفاظی‌های اخیر ترامپ در مورد اعتراضات در مینیاپولیس اظهار نگرانی کردند. به نوشته وبگاه «هافینگتون پست»، برخی از افراد هر دو حزب در مورد اظهارات اخیر ترامپ در شبکه اجتماعی توئیتر عنوان کرده‌اند که این اظهارات در حال دامن زدن به خشونت‌ها و تشدید این موقعیت پرتنش است. هافینگتون پست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهر مینیاپولیس آمریکا برای چندمین شب متوالی شاهد تظاهرات و درگیری میان معترضان و پلیس بوده است. این ناآرامی‌ها از جهاتی نتیجه سیاست‌های ترامپ در سه سال گذشته و تلاش‌های آگاهانه و ناآگاهانه وی برای تعمیق شکاف‌های اجتماعی در جامعه آمریکاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا توسل پلیس این کشور به خشونت برای مقابله با معترضان به قتل نژادپرستانه یک سیاه‌پوست را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ایلهان عمر» عضو مجلس نمایندگان آمریکا با افشای نفوذ گسترده‌ای که ریاض و تل‌آویو بر سیاست‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور دارند، گفت هر دو آنها از پول برای رسیدن به نتایج دلخواه خود استفاده می‌کنند. عمر در مصاحبه با روزنامه «ساندی‌تایمز» به مناسبت انتشار کتاب خود با عنوان «آمریکا واقعا چه ظاهری دارد: سفر من از پناهندگی تا نمایندگی»،...

خبرگزاری دانا

یک قانون‌گذار آمریکایی با انتقاد از تاثیری که رژیم‌های سعودی و صهیونیستی بر سیاست ایالات متحده دارند، آن را دلیل مهر تایید کاخ سفید بر اقدامات مخرب آنها دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک عضو شناخته شده دموکرات کنگره آمریکا و از حامیان «برنی سندرز» در یک مصاحبه در تایید ادعای مطرح شده درباره آزار جنسی یک زن توسط جو بایدن صحبت کرد. به نوشته «اسپوتنیک»، «ایلهان عمر» نماینده مینه‌سوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ادعای مطرح شده علیه جو بایدن درباره آزار جنسی کارمند سابقش را باور دارد. این عضو مسلمان کنگره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق اتمی ایران در آستانه ذبح شدن است یا شاید هم شده است! توافقی که از همان روزها دست آویز بازی های سیاسی برخی در دو کشور ایران و آمریکا شد و در این میان نیز عده ای از کشورهای به ظاهر دوست با کارت ایران سودهای کلانی بردند از نفروختن نفت ایران تا فروختن نفت از سوی روسیه و عربستان! تا اینکه همیشه پای یک انتخابات در میان است!

خبرگزاری مهر

نماینده ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا در انتقادی تند از مقامات واشنگتن به صراحت گفت که دولت آمریکا در حال سرپوش گذاشتن بر حمله دیگری از جانب سعودیها به خاک آمریکا است.

خبرگزاری دانا

«ایلهان عمر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، عربستان را بزرگ‌ترین صادرکننده تروریسم در دنیا نامید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ایلهان عمر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، عربستان را بزرگ‌ترین صادرکننده تروریسم در جهان نامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 300 قانونگذار از سرتاسر جهان از صندوق بین المللی پول و بانک جهانی خواستند تا در پاسخ به کرونا، بدهی فقیرترین کشورهای جهان را لغو و برای مقابله با یک رکود جهانی منابع اعتباری خود را تقویت کنند.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 300 قانونگذار از سراسر جهان امروز (چهارشنبه) از صندوق بین المللی پول و بانک جهانی خواستند تا بدهی کشورهای فقیر و در حال توسعه را در پاسخ به بیماری همه گیر کرونا ببخشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسایل آمریکا می گوید: مسأله کرونا نیز نمی‌تواند تضمین کننده پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات و قطعی بودن شکست جمهوری‌خواهان باشد. بخشی از این ماجرا، به کمپین دموکرات‌ها بازمی‌گردد که تا چه‌اندازه می‌تواند مثبت عمل کند و امید را به رأی دهنده‌های آمریکایی بازگرداند.