شنبه 29 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان اصلاح طلب شخصی همچون «معمر قذافی» را به عنوان الگو در سیاست خارجی قبول دارد و مدام نسخه ای که وی در مواجهه با آمریکا و اروپا اجرا کرد را برای ملت ایران تجویز می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی در تحلیلی به معضلات پیش روی دولت بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای حل مشکل افزایش قیمت سوخت در این کشور بعد از ممنوع کردن واردات نفت روسیه پرداخته و نوشته او نگاهش را به نفت سه کشور ونزوئلا، عربستان سعودی و ایران دوخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افکارعمومی جهان اقدام دولت «جو بایدن» در اختصاص پول مردم افغانستان بابت غرامت به خانواده قربانیان 11 سپتامبر 2001 را نمونه بارز راهزنی می‌دانند، حال آنکه کاخ سفید باید حامی اصلی تروریست‌ها یعنی عربستان سعودی را مجازات کند.

خبرگزاری دانا

نماینده کنگره آمریکا، طرح «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور برای مصادره دارایی‌های افغانستان را محکوم کرد و این مصادره دارایی های افغانستان را بی وجدانی توصیف کرد.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبین «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مسلمان کنگره آمریکا از «نانسی پلوسی» رئیس کنگره خواست اقدام قاطعی علیه قانونگذار جمهوریخواه به خاطر اظهاراتش علیه مسلمانان اتخاذ کند.

خبرگزاری دانا

نماینده دموکرات و مسلمان ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا قطعنامه مشترکی را برای جلوگیری از قرارداد فروش تسلیحات به عربستان سعودی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای هیل، نماینده دموکرات و مسلمان کنگره آمریکا روز جمعه قطعنامه‌ای را با هدف جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی 650 میلیون دلاری آمریکا با عربستان سعودی که از سوی دولت بایدن مجوز آن داده شده است، ارائه کرد. «ایلهان عمر» نماینده ایالت مینه سوتا گفت که این قطعنامه را در مخالفت با عملیات تهاجمی ریاض در جنگ یمن و سرکوب مخالفان در داخل و خارج...

خبرگزاری دانا

ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا فروش سلاح به عربستان را از سوی آمریکا به دلیل کشتار یمنی ها غیرقابل قبول می داند، خواستار توقف فروش موشک به عربستان سعودی به ارزش 650 میلیون دلار شد.

خبرگزاری دانا

ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا فروش سلاح به عربستان را از سوی آمریکا به دلیل کشتار یمنی ها غیرقابل قبول دانست. ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا فروش سلاح به عربستان را از سوی آمریکا به دلیل کشتار یمنی ها غیرقابل قبول دانست.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه پیشین کشورمان در توییتی به صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر خارجه پیشین کشورمان در توییتی به صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته بین 10 تا 15 سال پیش رژیم اسرائیل کنگره آمریکا را کنترل می‌کرد در حالی که الان چنین نیست. رئیس‌جمهور سابق آمریکا این اظهارات را برای سرزنش کردن حضور چند نماینده دموکرات در کنگره که گاها انتقادات نرمی از رژیم صهیونیستی به زبان می‌آورند مطرح کرده است. «الکساندریا اکازیو کوتز»، نماینده نیویورک، «رشیده...

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که در سال‌های گذشته اسرائیل کنگره آمریکا را کنترل می‌کرده در حالی که الان اینطور نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه عبری به نقل از یک منبع آگاه اقتصادی خبر داد، معاملات اقتصادی اسرائیل با عربستان از طریق بحرین و امارات انجام می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

سیاستمداران سراسر جهان خواستار انعقاد "توافق سبز جهانی" برای مقابله با بحران آب و هوایی شدند.