جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر اعضای گروه رهبران دموکرات این مجلس در یک بیانیه مشترک نادر، از اظهارنظرهای اخیر ایلهان عمر، نماینده دموکرات، که ظاهرا در آن آمریکا و اسرائیل را همچون طالبان جنایتکار خوانده انتقاد کردند.

خبرگزاری دانا

گروهی از نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور این کشور خواستار اقدام قاطع واشنگتن برای توقف فوری جنگ در نوار غزه شدند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه ونزوئلا اقدام فوری سازمان ملل و اتخاذ موضع بی‌طرف در قبال افزایش تنش‌ها در فلسطین اشغالی را خواستار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بیست‌وپنج قانونگذار آمریکایی در نامه‌ای به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور خواستار محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و اخراج ساکنان محله «شیخ جراح» از قدس اشغالی شدند. به نوشته روزنامه «هاآرتص»، این اعضای کنگره آمریکا که از حزب دموکرات بودند، از بلینکن خواستند ضمن محکوم کردن برنامه رژیم صهونیستی برای تصرف اراضی فلسطینیان،...

خبرگزاری دانا

کتائب القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که حمله موشکی لحظاتی قبل به قدس اشغالی پاسخی به جرایم دشمن اشغالگر علیه هموطنان فلسطینی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا روز گذشته (دوشنبه) تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را در نوار غزه که به شهادت دست‌کم 20 فلسطینی از جمله 9 کودک منجر شد، «یک اقدام تروریستی» توصیف کرد. روزنامه «ینی شفق» ترکیه گزارش کرد، عمر در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، این گونه نوشت: «فلسطینیان مستحق محافظت هستند. برعکس اسرائیل،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشدید موج انتقادها از دولت جو بایدن مبنی بر اینکه او سیاست های دولت سلف خویش در مورد مهاجران و پناهجویان در پیش گرفته است، رئیس جمهوری دموکرات آمریکا را وادار به اتخاذ تصمیماتی تازه در این زمینه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تازه ترین نتایج یک نظرسنجی صهیونیستی نشان می دهد که 74 درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی بر این باورند که روابط آمریکا در دوران "جوبایدن" رییس جمهوری منتخب آمریکا نسبت به دوران "دونالد ترامپ" سردتر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت های غربی که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند، در واکنش هایی مشابه و خنثی، حاضر به محکوم کردن ترور دانشمند برجسته ایران نشده‌اند اما در این میان، سکوت رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا و تیم او باعث شده تا گمانه زنی ها و تحلیل های متفاوتی درباره این سکوت مطرح باشد.

خبرگزاری ایسنا

محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع روز جمعه در عملیاتی تروریستی به شهادت رسید. این اقدام واکنش‌های گسترده‌ای از سوی مقامات و رسانه‌های خارجی به دنبال داشت.

خبرگزاری ایسنا

اخبار، واکنش ها و پیام های داخلی و خارجی در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته دفاعی و هسته ای کشورمان در یک عملیات تروریستی در منطقه آبسرد شهرستان دماوند در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مسلمان کنگره آمریکا در توییتی به اظهارات رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در خصوص ترور دانشمند ارشد ایرانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایلهان عمر نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا خواست توافقات صلح دولت دونالد ترامپ بین اعراب و رژیم صهیونیستی را لغو کند.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: دولت نتانیاهو با روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا با چالش‌های جدی روبرو خواهد شد و بعید است که بتواند بر این چالش‌ها فائق آید.