جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ پس از نامه مشترک برخی از سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا برای کاهش تحریم‌های کاخ سفیذ علیه ایران، امروز نیز 11 سناتور دموکرات در نامه‌هایی به وزرای خارجه و خزانه‌داری ایالات متحده خواستار معافیت 90 روزه ایران و ونزوئلا از تحریم‌های اعمالی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قلدرمابی دیپلماتیک آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران این بار در پاندمی (همه‌گیری جهانی) ویروس کرونا با بستن راه ورود دارو و اقلام بهداشتی از تروریسم اقتصادی به تروریسم درمانی تبدیل شده و جان میلیون‌ها ایرانی را تهدید و ایستادگی جامعه جهانی برابر این زیاده خواهی‌ها را ضروری کرده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - پویش مردمی مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایرانیان در شرایط سخت درگیری ویروس کرونا، از شهروندان آمریکایی خواسته است تا با وزارت خزانه داری به منظور لغو تحریم‌ها حتی به صورت موقت، تماس بگیرند.

وب‌گاه الف

تعدادی از قانونگذاران آمریکایی با ارسال نامه‌ای به وزارتخانه‌های خارجه و خزانه‌داری این کشور، خواستار کاهش تحریم‌های ایران در بحبوحه شیوع کرونا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سران کاخ سفید زیر نقاب رنگ‌باخته بشردوستی ابتدایی‌ترین اصول انسانی را زیرپاگذاشته و در بحبوحه درگیری ایران و جهان با کرونا، بر تحریم‌های ضدایرانی پافشاری می‌کنند؛ وضعیتی که بر بلندی و ضخامت دیوار بی‌اعتمادی به آمریکا می‌افزاید.

وب‌گاه تابناک

در روز‌هایی که مردم ایران با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، تحریم‌های آمریکا همچون سنگی بر پای مردمان این سرزمین، گام‌ها را برای جنگیدن با این ویروس وحشی سنگین‌تر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا حفظ تحریم‌ها علیه ایران را ظلمی به شدت شرورانه توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به یک عضو کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی را مختل کرده است ابراز امیدواری کرد که کوشش‌های نمایندگان مخالف تحریم‌های یکجانبه در کنگره منجر به رفع این تحریم‌های غیرانسانی و ظالمانه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به عضو کنگره آمریکا تاکید کرد: تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی مختل کرده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به یک عضو کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی را مختل کرده است ابراز امیدواری کرد که کوشش‌های نمایندگان مخالف تحریم‌های یکجانبه در کنگره منجر به رفع این تحریم‌های غیر انسانی و ظالمانه شود.

خبرگزاری تسنیم

کواکبیان در نامه‌ای به ایلهان عمر، عضو کنگره آمریکا که اخیرا خواستار تعلیق تحریم‌های آمریکا علیه ایران شده بود تاکید کرد، تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیاز‌های بهداشتی و دارویی مختل کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت احتمال دارد بین 160 تا 214 میلیون آمریکایی به ویروس مبتلا شوند که می‌تواند به مرگ 200 هزار الی 1/7 میلیون نفر ختم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن ضمن انتشار پستی، به توئیت حمایتی نماینده کنگره آمریکا از ایران واکنش نشان داد.