پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ایمانی‌پور: «سال فرهنگی ایران و ترکیه» فرصت بی‌نظیری است که تکرار نمی‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ایمانی‌پور: «سال فرهنگی ایران و ترکیه» فرصت بی‌نظیری است که تکرار نمی‌شود

بیست و دومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال 2023 با موضوع «آزاد» برگزار و بیش از 11 هزار اثر از 60 کشور جهان به این رویداد هنری رسید.

بر اساس این خبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 346 اثر در این مسابقه شرکت کرد و 20 عضو مراکز فرهنکی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

بر همین اساس باران احترامی 8 ساله از بهبهان خوزستان، پرهام گودرزی 14 ساله از مجتمع شماره یک کانون کرمانشاه و مریم رحیمی 12 ساله از مرکز شماره 2 کانون اردبیل موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه بین‌المللی شدند.

هم‌چنین زهرا معتمدی 15 ساله از مرکز شماره 3 کانون شیراز، سحر مزرعه‌فرد 15 ساله از مرکز کانون باشت کهکیلویه‌وبویراحمد، محمدحسن هاشمی‌نژاد و یگانه اشرف‌گنجوی هردو 11 ساله از کرمان، آنیتا درستی 7 ساله و نسا ابوبکری 11 ساله از آذربایجان غربی، النا فاطمی 6 ساله از مرکز 44 کانون تهران و مهرسا زندی 5 ساله از مرکز 5 سنندج کردستان جایزه کاناگاوا این رویداد را از آن خود کردند.

بنابر اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در همین حال صدرا تندیس 7ساله از کانون دزفول خوزستان، ستایش عبدی 10 ساله، امیررضا جمشیدی 12 ساله و رها مرادی 11 ساله هرسه از اعضای مراکز کانون کرمانشاه، ستایش میراحمدی 9 ساله از چهارمحال‌وبختیاری، مهنا شکری 6 ساله، محمدمهدی عالی 11 ساله، هستی صحرایی 12 ساله و کیمیا ابراهیمی 13 ساله هر چهار نفر از اردبیل نیز جایزه کاناگاوا بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن را دریافت کردند.