پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

اینترنتی‌شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اینترنتی‌شدن درخواست کارت سوخت از خردادماه

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی سیدهاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا در خصوص ثبت اینترنتی درخواست کارت هوشمند سوخت خودروها اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم باید از درگاه‌های مختلف انجام شود یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کارش قدرت انتخاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +10 به‌نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور، یک‌هزار و 100 دفتر پلیس +10 وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه می‌دهند.

سیدهاشمی با اعلام اینترنتی‌شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به‌صورت اینترنتی درخواست‌های خود را ثبت کنند.

ثبت 105هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت

وی افزود: با توجه به نیاز ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در درگاه‌های مختلف راه‌اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی گردید.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا ابراز کرد: این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در حال ارائه می‌باشد و از دفتر حذف نخواهد شد بلکه به‌عنوان یک درگاه موازی درگاه ثبت درخواست اینترنتی راه‌اندازی شده است و در فاز اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای نوشماره از اوایل خردادماه عملیاتی خواهد شد و به‌مرور به درخواست‌های دیگر رسیدگی می‌شود و مردم عزیز می‌توانند در زمان گفته‌شده با مراجعه به درگاه اینترنتی fcs.niopdc.ir در این خصوص اقدام کنند.