سه‌شنبه 24 مهر 1403

اینترنشنال نباید مقر فرماندهی معترضان باشد / تفکر سعودی باعث شهادت سید الشهدا شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اینترنشنال نباید مقر فرماندهی معترضان باشد / تفکر سعودی باعث شهادت سید الشهدا شد

آزادی‌خواه گفت: هر کسی حرفی دارد بیاد بیان کند و در مجلس وظیفه ما است گوش دهیم ولی نباید مقر فرماندهی اعتراضات اینترنشنال باشد چون او دوست من و شما نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ احد آزادی خواه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در گرگان اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت است، در سال 88 یک روز جلوتر از 9 دی مردم گرگان در هشت دی به خیابان آمدند و بصیرت خود را نشان دادند.

نماینده ملایر در مجلس ادامه داد: نسخه فتنه فتنه گران و نقشه های پیچیده دشمنان را مردم در 9 دی پیچیدند، دشمن با پول و تزویر دنبال آن بودند که دنیا را در برابر ما قرار دهند و نتوانستند.

آزادی خواه بیان کرد: هر کسی حرفی دارد بیاد بیان کند و در مجلس وظیفه ما است گوش دهیم ولی نباید مقر فرماندهی اعتراضات اینترنشنال باشد چون او دوست من و شما نیست و شما سعودی‌ها را می‌شناسید و اگر سر سید الشهدا به بالای نیزه رفته کار این تفکر بود و اگر دختر پیامبر (س) به شهادت رسید کار این تفکر خبیث است.

وی ابراز داشت: نور انقلاب اسلامی امروز به آمریکا لاتین رسیده و شرق و غرب سخن از انقلاب اسلامی می‌زنند چرا که اسلام ما انگلیسی و اسلام آمریکایی نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: در اوج ظهور داعشی که تا دندان مسلح بود حاج قاسم انقلابیون را از افغانستان، عراق و یمن و سوریه و کشورهای مخالف اسلامی جمع کرد و جبهه مقاومت را شکل داد.

آزادی خواه بیان کرد: مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تاکید کردند و باید وقت بگذاریم و با جوانان صحبت کنیم، امروز سکوت هر کسی که می‌تواند حرف حساب به جوانان و نوجوانان ما بزند حرام است.

انتهای پیام /