دوشنبه 2 مهر 1403

اینتر 1-2 میلان / پایان حکمرانی افعی‌ها بر شهر + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اینتر 1-2 میلان / پایان حکمرانی افعی‌ها بر شهر + فیلم

حساس‌ترین بازی هفته پنجم سری آ ایتالیا بین اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شد و در نهایت تیم میلان توانست فاتح دربی دلامادونینا و با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

در این مسابقه تیم میلان در دقیقه 10 با نفوذ و ضربه عالی پولسیج از میزبان خود پیش افتاد، اما اینتر خیلی زود روی حرکت و پاس عالی لائوتارو مارتینز و ضربه دقیق دیمارکو در دقیقه 28 بازی را مساوی کرد.

این نتیجه تا اواخر مسابقه در جریان بود تا اینکه گابیا در دقیقه 89 با یک ضربه سر روی ارسال ریندرز توانست دروازه اینتر را باز کرد تا میلان پس از 6 باخت پیاپی در دربی دلامادونینا بالاخره اینتر را شکست دهد.

اینتر که چند روز قبل با ارائه یک نمایش خوب، منچسترسیتی را در اتحاد متوقف کرده بود و مهدی طارمی در آن مسابقه 90 دقیقه بازی کرد، در دیدار امشب اصلا نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و طارمی هم 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت و اینزاگی در تصمیمی عجیب اصلا به او بازی نداد.

این هشتادمین پیروزی میلان در دربی این شهر بود، در حالی که اینتر 91 بار فاتح دربی شده.

با این نتیجه حالا هر دو تیم اینتر و میلان در جدول هشت امتیازی هستند و در رتبه‌های ششم و هفتم قرار دارند. در اتفاقی عجیب در حال حاضر تیم تورینو با 11 امتیاز صدرنشین سری آ است.