سه‌شنبه 3 مهر 1403

اینزاگی: آلگری فوق‌العاده است اما از یوونتوس نمی‌ترسیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینزاگی: آلگری فوق‌العاده است اما از یوونتوس نمی‌ترسیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، تاکید کرد از اهمیت دیدار با یوونتوس مطلع است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی که در هفته های اخیر در سری آ نتایج درخشانی گرفته، فردا شب و در دیداری دشوار در تورین مهمان یوونتوس خواهد بود. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرده و فاش کرد شرایط برای بازگشت روملو لوکاکو به ترکیب نراتزوری تا پیش از شروع سال جدید میلادی وجود نخواهد داشت.

سیمونه اینزاگی گفت: ما می دانیم که این مسابقه چه معنایی دارد. دربی ایتالیا برای هواداران ما بسیار مهم بوده و یوونتوس نیز مانند ما شرایط خوبی دارد. آنها چهار برد در پنج بازی اخیر به دست آورده است. حریف ما تیمی در حال پیشرفت است و ما باید با تمرکز کامل در زمین حاضر شویم. فردا یک مسابقه بسیار مهم پیش روی هم هر دو تیم خواهد بود، هنوز 25 دیدار تا پایان فصل باقی مانده است. در ادامه شاهد تعطیلی مسابقات خواهیم بود و سپس دیگر بازیکنان به ترکیب اینتر اضافه می شوند.

ما از اهمیت بازی فردا مطلع هستیم. ما و یوونتوس مسیر متفاوتی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم، اما ما به آنها و قدرت این تیم احترام می گذاریم و البته از یوونتوس نمی ترسیم. من برای مکس آلگری زیادی احترام قائل هستم. او بارها قهرمان شده و می تواند بهترین نتایج را بگیرد. ما باید یک نمایش عالی داشته و باید تمرکز و شخصیت خود وارد میدان شویم.

از امروز تا پایان سال سه بازی باقی مانده است، ما از ابتدای سال در مورد چند بازیکن بسیار مهم مشکلات تکراری مصدومیت داریم، پس امیدوارم این سه دیدار را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و در ژانویه همه بازیکنان به تیم اضافه شوند.

شرایط روملو لوکاکو؟ هفته آینده او دوباره برای بازگشت به زمین تلاش خواهد کرد، اما این بار تصور می کنم او نمی تواند برای بازی آخر قبل از تعطیلات نیز در زمین حاضر شود. متاسفم، اما ما نمی توانیم از لوکاکو استفاده کنیم و بعد از استراحت جام جهانی منتظر او خواهیم بود، زیرا روملو می تواند به ما کمک کند. روملو لوکاکو و دنیله دی امبروزیو در این دیدار غایب خواهند بود و من باید شرایط الساندرو باستونی را که دیشب تب کرد و امروز نتوانست تمرین کند را برای این دیدار ارزیابی کنم."

اینزاگی: آلگری فوق‌العاده است اما از یوونتوس نمی‌ترسیم 2