سه‌شنبه 3 مهر 1403

اینزاگی: حق‌مان شکست 2-0 نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینزاگی: حق‌مان شکست 2-0 نبود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست تیمش مقابل یوونتوس، از اینکه شاگردانش موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، در دیداری که تیم یوونتوس از اینتر میزبانی می کرد، این تیمِ مکس آلگری بود که با استفاده مفید از ضد حملات، توانست تیمِ سیمونه اینزاگی را به زانو در بیاورد.

تیم اینتر در نیمه اول به بازی تسلط داشت و موقعیت های خوبی نیز روی دروازه شزنی ایجاد کرد اما افعی ها از این فرصت ها به خوبی استفاده نکردند تا ضد حملات برق آسای فیلیپ کاستیچ، حسرت و پشیمانی را بر دل سیمونه اینزاگی به جای بگذارد.

اینزاگی در مصاحبه پس از بازی به DAZN گفت:

" ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه دادیم. وقتی چنین عملکردی در ورزشگاه حریف دارید، نباید با نتیجه 0-0 به رختکن بروید و این دقیقا چیزیست که بابتش حسرت میخوریم.

نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و چالهان اوغلو موقعیتی را به تیر دروازه زد اما در یک ضدحمله گل خوردیم. پس از آن کمی انسجام خود را از دست دادیم اما هنوز فرصت داشتیم که به تساوی برسیم ولی متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم.

این یک شکست دردناک مقابل رقیبی قدرتمند بود.

فصل گذشته بدون اینکه مستحق برد باشیم آنها را شکست دادیم و واضح است که امشب 2-0 نتیجه ی عادلانه ایی نبود. فوتبال همین است و سرنوشت بازی ها را اتفاقات و جزئیات مشخص میکند.

در کل ما نتوانستیم روی این اتفاقات اثر بگذاریم و از این رو باید عملکرد بهتری داشته باشیم."

اینتر با متحمل شدن این باخت، در رده هفتم جدول سری آ جای گرفت و شاگردان اینزاگی 11 امتیاز نسبت به ناپولیِ صدرنشین اختلاف دارند.

همچنین آنها موفق شده بودند در 24 بازی متوالیِ سری آ گلزنی کنند اما کلین شیت وویچک شزنی، ترمز گلزنیِ افعی ها را در این دیدار کشید و ادامه این روند متوقف شد.

اینزاگی: حق‌مان شکست 2-0 نبود 2