دوشنبه 30 مهر 1403

اینیگو مارتینز مربی‌اش را فراموش نکرد / پیام قدردانی ستاره بارسا از ژاوی: ممنونم مربی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینیگو مارتینز مربی‌اش را فراموش نکرد / پیام قدردانی ستاره بارسا از ژاوی: ممنونم مربی

اینیگو مارتینز از اولین بازیکنان بارسا بود که بعد از اخراج ژاوی پیامی تحسین‌آمیز خطاب به او منتشر کرده و از مربی سابقش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره گمانه‌زنی‌ها درباره درگیری بین ژاوی و خوان لاپورتا به پایان رسید و بارسلونا رسما از پایان کاری ژاوی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد.

ژاوی در حالی از بارسلونا اخراج شد که رئیس باشگاه از دست او عصبانی بود. شاید به همین خاطر به نظر می‌رسید که ستاره‌های بارسا برای منتشر کردن پیامهای تحسین‌آمیز خطاب به ژاوی دچار تردید بشوند.

اینیگو مارتینز که تابستان گذشته از اتلتیک بیلبائو راهی بارسلونا شد از اولین بازیکنانی بود که پیام تشکر خطاب به سرمربی سابقش منتشر کرد.

مارتینز فوتبالش را با رئال سوسیداد آغاز کرده و بعد از هفت سال بازی در این تیم در سال 2018 راهی اتلتیک بیلبائو شد. او تابستان گذشته به درخواست ژاوی اتلتیک را ترک کرد و به کاتالونیا رفت تا پیراهن بارسا را به تن کند.

مارتینز در پیام اینستاگرامی خود خطاب به ژاوی نوشت:" همیشه به خاطر اینکه وقتی به بارسا آمدم آن طور به من خوشامد گفتی قدردانت خواهم بود ژاوی. در آینده برایت بهترین آرزوها را دارم".

ژاوی ساعتی پیش به اخراجش از بارسا واکنش نشان داد و گفت حقیقت‌ها را به زبان آورده و از کاری کرده و تصمیمی که گرفته ناراحت نیست.

اینیگو مارتینز مربی‌اش را فراموش نکرد / پیام قدردانی ستاره بارسا از ژاوی: ممنونم مربی 2